Januaribebis 2012
mabuse & samarg, jo nu när ni säger det så
haha är bra trött!!
mabuse & samarg, jo nu när ni säger det så
haha är bra trött!!
syntetica: hur känns det med igångsättningen?? Snittas du eller ska du föda vaginalt? Jag hade varit super nervös dan innan, men samtidigt lättad att lillen får hjälp! Vad är de läkarna kommer göra med ert lilla hjärta?
gosh här händer det grejjer! Lycka till lilla pricken!
usch låter inget vidare mabuse, men du får tänka att det inte är långt kvar! Håller tummarna för dig att det kommer igång rejält för dig!!
Nu får vi sära på benen brudar
gott nytt till er alla <3
är också grymt osugen på sex, har varit hela graviditeten och tack och lov har maken kännt likadant men tom han sade att vi får prova den där färdknäppen... aå jg får väl köpa en flaska glidmedel göra på honom tills det är dags... för jag har bara hört att det är sperman som sätter igång rubbet... men vi får la se... haha.
är såååå grymt trött brudar, sover dåligt på nätterna men dagarna orkar jag knappt hålla ögonen öppna... suck, ska till bm den 5e ska väl se om hon kan göra något som en svepning eller någonting... bara det sätter igång lite... annars hoppas jag verkligen de sätter igång mig efter tul, hon måste ju vara stor som ett hu därinne nu...
Undra hur det går för syntetica, hon skulle väl sättas igång idag??
fair: tråkigt att det stannade av så för er!! just det du beskriver är jag jätte rädd för! Att man tror att det äe igån och sen bara poff borta!
Jätte stort grattis Jessica!!!
Wicki: vilken glädje
som du säger det är skönt att inte behöva lämna tråden och nu är vi ju på rätt månad!!!
Someday och Meh: Lycka till!!!
imorn ska jag ge mig ut på låång rask promenad, orkade inte idag. Måste fråga bara, kan man ha ont högt upp i ryggen med och inte bara i ländryggen?? Brukar ha det när jag har mens men undrar om det är "fel" plats att känna något??? vill också ha ont!!