• missable

Januaribebis 2012

mabuse & samarg, jo nu när ni säger det så haha är bra trött!!

• missable

syntetica: hur känns det med igångsättningen?? Snittas du eller ska du föda vaginalt? Jag hade varit super nervös dan innan, men samtidigt lättad att lillen får hjälp! Vad är de läkarna kommer göra med ert lilla hjärta?

• missable

gosh här händer det grejjer! Lycka till lilla pricken!

usch låter inget vidare mabuse, men du får tänka att det inte är långt kvar! Håller tummarna för dig att det kommer igång rejält för dig!!

• missable
    Pusselbiten86 skrev 2011-12-30 16:49:36 följande:
    UPPDATERING från mig :)

Fick papperna fån BM. 

Läste om mitt Tillväxt Ul de gjorde i 32.

Huvudet fick de till 34+3 då ( vilket stämmer med sista mens).

Men benen..   29+6

Ska på ett nytt UL på tisdag och får förhoppningsvis lite svar då.

Är livrädd att benen ska ha avstannat helt då de i 26+ var " lika långa som de skulle "

Sen blir de BM besök på onsdag nästa vecka.

jag var ju på tul den 27e och huvudet var 40+3 medan resten var 37+3... ska på nytt tul den 9e men jag tror att huvudet alltid är lite större... inget av måtten stämmer med sista mens. är i 36+5 idag... vikten uppskattades ju redan till 3780g men de sade inget om att det skiljde på veckorna och de flyttade inte mig heller...
  • missable
    syntetica skrev 2011-12-30 17:01:03 följande:
    Ååh jag har fått ett problem, fick ju veta i onsdags att jag skulle bli igångsatt

och har nu försökt få tag på min BM för att få papprena därifrån

men hon är som vanligt omöjlig att få tag på, och på måndag hinner jag ju inte då jag ska vara

där kl 08.00.... *suck suck* 

va är det för papper du vill ha tag i?? för vi behöver inte ta med mvc journalen utan fl kommer åt allting ändå...
  • missable

Nu får vi sära på benen brudar gott nytt till er alla <3

• missable

är också grymt osugen på sex, har varit hela graviditeten och tack och lov har maken kännt likadant men tom han sade att vi får prova den där färdknäppen... aå jg får väl köpa en flaska glidmedel göra på honom tills det är dags... för jag har bara hört att det är sperman som sätter igång rubbet... men vi får la se... haha.

är såååå grymt trött brudar, sover dåligt på nätterna men dagarna orkar jag knappt hålla ögonen öppna... suck, ska till bm den 5e ska väl se om hon kan göra något som en svepning eller någonting... bara det sätter igång lite... annars hoppas jag verkligen de sätter igång mig efter tul, hon måste ju vara stor som ett hu därinne nu...

Undra hur det går för syntetica, hon skulle väl sättas igång idag??

• missable

fair: tråkigt att det stannade av så för er!! just det du beskriver är jag jätte rädd för! Att man tror att det äe igån och sen bara poff borta!

• missable

Wicki: vilken glädje som du säger det är skönt att inte behöva lämna tråden och nu är vi ju på rätt månad!!!

Someday och Meh: Lycka till!!!

imorn ska jag ge mig ut på låång rask promenad, orkade inte idag. Måste fråga bara, kan man ha ont högt upp i ryggen med och inte bara i ländryggen?? Brukar ha det när jag har mens men undrar om det är "fel" plats att känna något??? vill också ha ont!!

Svar på tråden Januaribebis 2012