• missable

Januaribebis 2012

Lillajag: Jag är sjukt trött idag, har inte varit trött på detta vis innan.. Så jag ska ta och följa din bms råd :-P

• missable

Lillajag: Lycka till!!!!

Pusselbiten: skönt att ni är någotlunda på plats! Nät sätts du igång då?

• missable
    Pusselbiten86 skrev 2012-01-11 22:19:53 följande:
    Vill hålla datumet hemligt då jag har massa folk runt omkring mig som snokar i mitt liv. 

Men nästa vecka :) 

Okej! Kan vara skönt att ha det för sig själv, men var ska du föda, för visst flyttade du från lammhult?? Eller blandade jag ihop dig med någon annan? Ska bli igångsatt på måndag om det inte händer något av sig själv innan...
  • missable

Skåne85: usch vad tråkigt att de inte lyssnar på dig! Kan du inte be om en andra åsikt?? Mig sätter de igång då hon inte får växa mer än till 4,5 kg... Jag är själv född med akutsnitt och var väldigt bred om axlar och mage, men jag vägde 3770g. Är ganska liten i kroppen idag så de är rädda att hon ska fastna. Därav igång sättnigen, i måndags beräknades hon ju redan vara uppe i 4,1 kg. Hade gärna gett bort min igångsättning till dig om det var så enkelt!

• missable

Skåne85: precis som celmasnow skriver det är en bråkdel som.får snitt lr igångsättning... Ta bara antal för tidigt födda i vår tråd... Det är en betydligt större procent än vad som är "normalt" jag hade helst sluppit igångsättningen, men samtidigt tycker jag det är skönt att veta att de har koll på hennes vikt. Det är ju inte såhär jag föreställde mig att min första förlossning skulle bli! Ta det lugnt och vänta tills det sätter igång och när du väl är på bb så har de extra koll på dig, min syster var precis i samma sits som dig!

• missable

Men gud vad det händer grejjer!!

Grattis till er som fått och jag hoppas att du Haggski är snabbt på bättringsvägen!!

Lycka till ni andra!

• missable

Urk, illamående som fan nu ikväll och ännu mer av slemproppen som lossnat... och inte hjälpte det med primperan mot illamåendet eller losec mot halsbrännan bläää aja knappt tre dagar kvar!

• missable
    roxylady skrev 2012-01-12 23:45:08 följande:
    Missable: tre dagar? Var inte du beräknad 20e nånstans? Har för mig att du inte låg så många dagar före mig?:)

jo är beräknad den 21e men iom hon är så stor sätter de igång mig på måndag!

Suck tog två alvedon för en halvtimma sen för jag kände mig febrig... men vettikatten om den hjälpt, hade 37,1° nu har legat runt 36,4° genom hela grav... känns ju fjantigt att ringa till fl och höra..
  • missable

grattis partouze! Skönt att höra att du är nöjd!

Verkar som det är på g för flera av er!! Spännande!!

Kan inte sova... ingen feber längre iaf, var nog bara övertrött. Men nu kan jag inte sova pga att magen vart alldeles hård. Alltid är det något

• missable

Ja plopp plopp plopp är ledordet i tråden nu för tiden!

Grattis partouze, celmasnow och lillajag!!!

Håller med Haanky att det känns så grymt frustrerande i mamma hjärtat... Börjar bli nervös att det ska vara fullt på bb på söndagkväll och vi måste vänta till tisdag... Har rätt så mkt sjukhusrädsla och vill bara komma in på måndag för igångsättningen!!

Svar på tråden Januaribebis 2012