Januaribebis 2012
jag känner vår tjej flera gånger om dagen men upplever precis som dig att det inte är likadant som förr! Inte samma kraft i rörelserna liksom!
Är det de här mann kallar förvärkar???
Somnade intr förrän vid 2 pga mensvärk i ryggen, vaknade strax efter 5 av att jag har onda sammandragningar som hållt i sig till typ nu... illamående som bara den med så jag tog primperan och nu kann jg inte somna om...
frökenolson: tack för svaret!
oh lycka
har ju haft det helt stiltje innan... är dock grymt trött, men kan inte somna om....
MsJ: min foglossning som jag har haft jätte besvär med sen v17 är som bortblåst idag! Kan känna av fram lite om jag ansträngt mig... trodde precis som dig, så nu skänker jag lite hopp och hoppas det vänder för dig med! Är v38 (37+2) nu...
MSJ: Hon fixerade sig redan v 29 men det är senaste veckan jac upplever att det är bättre!
Grattis Lilla Pricken!!
Ska ge mig ut på långpromenad och hoppas att förvärkarna vill bli riktiga värkar...
bara vända hemåt sapato och hoppas på det bästa
CR: lycka till!!
fair: håller helt med dig!!! har sån menavärk i ryggen sen några dagar tillbaka plus att jag inte sovit något på två nätter pga onda sammandraningar, idagg blev det rask promenad och färdknäpp hoppas att det händer något nuuuu... orkar inte sitta och vänta ut som du säger!!
jämthund: måste sett grymt kul ut!! haha. Fy vilken skadeglad människa jag känner mig som nu... sorry!!
Cia80: skicka hit några av dina värkar
magen har ju varit stenhård hela dagen men efter färdknäppen är den såååå mjuk och go så... suck! dock är mensvärken kvar så sova kan jag ändå inte...