• missable

Januaribebis 2012

shadowstorm: usch säg inte så lär väl vakna inatt som alla andra nätter av att det ömmar i magen och dras ihop!

haha känner igen det där med nysningarna... hade det tidigare idag och varje gång jag nös så tittade min man lite försiktigt på mig oxh sade: gick det nu??? haha

• missable
    chasmin skrev 2012-01-04 13:54:22 följande:
    Vår lilla skatt kom den 3/1 efter 22 minuter på förlossningen Hon hade bråttom minst sagt!

Grattis!!
  • missable

Måste få gnälla om denna förbaskade färdknäpp, nog för att jag garvade en del men ALLA känningar är som bortblåsta efter färdknäppen... SUCK!

• missable
    shadowstorm skrev 2012-01-04 15:05:06 följande:
    som sagt motsatt efffekt ;)
    ja jävla skit!! inge mer sex här inte! HAHA 
  • missable
    shadowstorm skrev 2012-01-04 16:36:04 följande:
    Jag har lovat sambon sex om han stooorstädar ;) Han är i full gång hahaha
    haha, smart där!
  • missable

shadowstorm; usch lider med dig, vet själv hur det är att vara i din sits! Hoppas bm kan ge dig lite råd!

Själv är jag hemkommen från bm och hon ville inte upp och titta iom att vi ska på tul på måndag men vi sade iaf att vi inte skulle ses mer

sfmått +2cm

hjärtljud 153slag/min

blodtryck 110/60

hb139

socker 5,5

vikt 79,5 kg

• missable

grattis ames!!

Håller helt med shadowstorm.. usch tänk om man går över... då är det en månad kvar.. O.R.K.A.R I.N.T.E

• missable
    shadowstorm skrev 2012-01-07 13:26:05 följande:
    Visst är det en bedrövlig tanke =( Och min son var stor vill inte ha en jätte bebis till :(

nä det är ju det jag är rädd för jag med!! Åh vad jag vill känna smärta!! Och jag vill att klockan är tre på måndag NU! bläää för lång helger :-P
  • missable
    Empa86 skrev 2012-01-08 01:18:58 följande:
    Grattis till tjejerna amnes och blomman!

Jag har haft någon molande värk i ryggen medjämna mellanrum sen 17tiden. Det har inte blivit värre än men det hjälper inte med panodil och vetekudde heller. Vågar dock inte hoppas på att det är på g... Ska bli spännande och se om jag kan somna;)

samma som jag då! Maken var fortfarande vaken så vi har gått en rask promenad på en halvtimma för att se om det är en hjälp på traven... men mitt lär ju säkert bara stanna som vanligt vid 5 på morgonen
Svar på tråden Januaribebis 2012