• missable

Januaribebis 2012

Oj, här hände det mycket! Grattis till er båda Lilla Eko och Yrla!

Var hos bm idag, det var inte vatten jag läckte utan det var flytningar som var tunna... Jaja, ner ett kilo har jag gått, men har inte kunnat äta ordentligt pga tanden heller ju! Sfmåttet stack iväg med 2,5 cm så det var skönt och sockret låg ovanligt högt 7,2, men åt en väldigt sockerrik frukost, järnet hade sjunkit med men det ska jag boosta up till den 5 jan.. TUL på tisdag :-P

Ska läsa ikapp resten ordentligt, men fram tills jag hunnit det en riktigt god jul på er mammor

• missable

ames krya på dig och hoppas att det inte sätter igång pga magsjukan!!

• missable

Haggski: håller tummarna för dig!

Tror många kör upplägget vila en vecka sen full fart :-P jag ska göra klart allting idag och imorn ifall det visar något fel på tul, bm tyckte det var lika bra! men jag hoppas innerligt att allt ser bra ut så jag får vila en vecka, sen blir det spring i trappor, hallonbladsté och vad man nu ska ryktas göra för att få igång det hela... annars ska jag gnälla som f*n hos bm, för jag kommer verkligen inte orka full tid eller i värsta fall gå över!!

• missable
    Syoss skrev 2011-12-25 13:47:37 följande:
    Här är en till som är orolig för havandeskapsförgiftning.
    Mitt blogtryck hade ju stigit på kontrollen sist, 132/84, så det var inte för högt. Lämnade inget urinprov då.
    I förrgår smällde det till och mina ben/fötter och händer svullnade upp. Igår var det ännu värre och det har inte lagt sig än. Imorse påpekade sambon att ansiktet också är svullet.
    Hade djävulskt ont i huvudet imorse men det försvann efter lite mer sömn och alvedon. Nu känns huvudet mest som bomull och resten av kroppen känns skakig och allmänt slapp.  
    Pappa har en blodtrycksmätare hemma så ska kolla blodtrycket sen. 

Har en kontroll inbokad hos bm på tisdag.
    Sambon tycker jag ska ringa fl om råd, men samtidigt så tänker jag att det kan ju vara julen och allt tjo och tjim som ligger bakom
    Fast lite oroande är det ju :/
    ring och hör med dom, bättre att ringa för mycket än för lite ju! Hoppas blodtrycket har minskat när du kollar sen!
  • missable

fair: jag drömde också om det!!! haha, sjukt :-P ja inte ens en vecka kvar bebis är välkommen på tolvslaget.. nu blir det vila men det verkar som om alla bara vill att det nya året ringas in så vi kan ploppa ut ungarna en efter en

• missable

vad jag tycker tiden går lååångsamt, vill att det är tisdag nu!!!!

• missable

shit vad barn det vart födda i tråden! Grattis till er alla!! Och det verkar ju som om det är fler på g snart... jag vill också att det ska komma slempropp eller sammandragningar eller något som visar att det är på g...

usch är super nervös inför tul imorn, tänk om det är något fel?? Ikväll så har vi satt in allt i bilen iaf för bm sade det var lika bra :-\ Kan verkligen inte slappna av ikväll... hoppas jag får sova lite iaf..

• missable

ames: tack för de kloka orden!

bumbi: ja det hoppas jag med!

nu blir det soffläge och inta liten påse chips

hör av mig imorn brudar :-P

• missable

FrökenOlsson: Ett stort lycka till!! Spännande för er!

• missable

hemkommen från TUL. Vi fick en chock, även hon som gjorde ultraljudet... vikten uppskattas till 3780g IDAG!! Ska på nytt TUL 9 januari och 5 januari ska vi till bm... nu vill jag verkligen inte gå över! Men skönt att allt annat såg bra ut iaf

Svar på tråden Januaribebis 2012