• missable

Januaribebis 2012

c3c: har inte samlat på mig vatten än och vill gärna undvika det de sista veckorna med... vet faktiskt inte om man kan göra något för att undvika vatten...

tänk att julafton är redan nu på lördag och veckan efter är det nyår... inye alls långt kvar tills det börjar poppa upp mer bebisar i tråden nu ska jag gå och försöka sova lite inatt, springer medt och kissar tycker jag

• missable

vi går varannan vecka.. ska på fredag nu och prata om förlossningen, sen ska vi på tul den 27e... får väl se om vi ska komma i mellandagarna till bm igen eller om det blir nästa år

• missable

här är ju en som INTE kan sova... suck... illamåendet är tillbaka, halsbränna från helvetet mes, blåsan är i konstant tryck och nu har ungen världens jädra hicka... vill bara att det ska vara slut på.detta nu!!!!!

• missable
    zatori skrev 2011-12-21 01:06:01 följande:
    missable:

Kan inte heller sova. Har som mensvärk långt ner i magen och liksom på könet(?) Men ska ändå försöka göra ett tappert försök nu igen med sömnen. Med tanke på att jag sovit dåligt de senaste två nätterna borde man ju komma till ro förr eller senare. Thank god, att man inte jobbar längre alltså!

usch mensvärk låter inge kul!! har föraökt sova sen kl 22 lade mig tidigt för jag var super trött men inget funkar... känner hur trött jag är och bara vill blunda men när jag blundar så bara känner jag varrenda kroppsdel som ömmar... suck. Hoppas du kan sova iaf!! Godnatt
  • missable

suck fortfarande vaken... har varit och kissat typ 300 gånger känns det som...

• missable

var det paet som hade namnbekymmer? Döp er pojk till vad ni vill, kan ju vara så att de tycker efter att ha sett er prins att deras pojk inte alls är en "sådan"... maken och jag bestämmde för 8år sedan vad våra barn skulle heta så det blir så nu oavsett om hon ser ut som en Lilja eller inte

har gått och kissat hur mycket som helst... vet inte om det är svårt att hålla tätt eller vad det är, eller om jag läcker lite vatten... har tagit på mig binda iaf för det ville fl hörde vi på föräldrautbildningen... ska till bm på fredag så jag tänkte kolla om det fortsätter imorn så ringer jag annars avvaktar jag tills på fredag faktiskt...

• missable
    Tärning6 skrev 2011-12-21 22:07:46 följande:
    Själv ska jag på TUL i morrn så det ska bli spännande å se vad dem säger

Lycka till!!!
  • missable

lillaeko: lycka till om en halvtimma <3

twistedtofit: också nyfiken var du har hittat den infon!!!

• missable

undrar hur det går för er alla nu... verkar många som har känningar...

pusselbiten; vet inte ring och fråga..

funderar på ringa 1177 för jag droppar typ hela tiden... vet dock inte om det är för att hon pressar på blåsan eller om det är för att det är vatten... ska ju till bm imorn 9:40 så kanske frågar då istället...

• missable

vet inte vad det luktar... ska tidigt till bm imorn så jag hör med henne... tror det är vattniga flytningar typ vet inte riktigt vad det luktar... haha maken var inte sugen på att lukta när jag bad om en andra åsikt :-P

tror att jag haft min första sammandragning eller så är det för att hon ligger med ryggen och rumpan fram helt galet rookie känner jag mig som... haha

kan ni tänka er att det är jul snart om typ två dagar, galet! om en vecka så är vi i januari nästan ju! Vilken resa vi har gjort brudar och vilken slutspurt vi har kvar :-P

Svar på tråden Januaribebis 2012