• LillaEko

Januaribebis 2012

Anonyym: jag kör fortfarande pump (men har inte gjort det nu på snart 3 veckor för virusinfektionen). Men planerar att försöka köra igång igen nästa vecka eller i helgen.
    Jag har hört att man kan köra allt så länge det känns bra. På rygg kan man använda vikter i händerna istället när stången går emot magen utan att ge träningseffekt.
    Utfall kör jag utan vikt nu då jag hört att de ev kan påverka fogarna.
    Men en kompis körde fram till typ v 37, hon fick barn i feb.

• LillaEko

Kommer inte ihåg vad mitt låg på, men var lite över medel jag med, hua.....hoppas det lugnar sig.

• LillaEko

87ida jag slutade snusa när jag plussade, men kan fortfarande få ordentligt sug ibland.

• LillaEko
    zatori skrev 2011-09-22 16:21:07 följande:
    Har varit hos bm idag och järnvärdet hade sjunkit sedan senaste mätning i typ v 12. Nu ska jag börja med Niferex. Fick lyssna på hjärtat också och det slog så fint så. :) Dock sa hon inget om hur många slag per minut det var. Brukar de alltid göra det annars? Det är andra gången jag får lyssna på hjärtat och inte någon av de två har hon sagt vad det är per minut. Känns som att alla andra får veta det? Jag glömde såklart att fråga också.
    Vår bm sa nog inte hur många hjärtslag det var, men vi fick se det i en ruta på apparaten.
  • LillaEko

Jag brukar också lätt frysa, men nu är jag nästan sur över att inte kunna kura ihop mig med kofta och filt mörka och blöta höstkvällar i soffan.

Två morgonrunder med hunden nu tors-fre, och känner som att jag sträckt mig på något konstigt vis i ljumskarna. Kan det vara fogarna som protesterar lite nu efter 2 veckors vila?

• LillaEko

zarori: perfekt beskrivning. Som tydlig träningsvärk efter ett pass på hästryggen om man haft långt uppehåll.

Ni som har erfarenhet av det. Finns det något man kan göra/undvika? Blir det värre av att fortsätta träna?

• LillaEko

Missable: vet inte ens om vårt landsting har det. Men vet att badhuset här i stan har det, så kanske skulle försöka hinna det eller simma en gång i veckan iallafall.

Svar på tråden Januaribebis 2012