Jämthund skrev 2011-09-25 15:40:11 följande:
Precis hemkommen efter en heldag bland massor av hundar. Varit på utställning med min lilla kärlek. Hård konkurans när alla hundar är av samma sort men fasiken så bra det gick. Bäst i ras med CK. Kärlek! Nu blir det vila i ett par minuter innan dEt är dags för nästa äventyr. Imorgon far vi till Ullared och handlar till bebisen
b.la. Åhhhhh va jag kommer att handla:)
Grattis, vad kul att det gick så bra =)
roxylady skrev 2011-09-25 13:56:38 följande:
Ja.. jag blev nedröstad direkt när jag ens tänkte på att hyra babyskyddet. Just för att man inte vet vad det varit med om innan och hur många som använt det osv osv. Det handlar ju trots allt om säkerhet först och främst. Tycker inte de kostar så fasligt mkt att köpa dem ändå trots allt.. speciellt inte när det kostar nästintill samma att hyra dem :)
Ja men det förstår jag :) Mycket bra pris!!
Okej! Annars har dom bra terränghjul till som funkar bra på snö och grusvägar. Min sambos bror har en sådan och de bor också ute i skogen. Funkar fint ändå :)
Hihi ja jag längtar också ihjäl mig efter den ;) Haha nä det gör jag knappt heller men den som väntar på nått gott!
Jag har hört att babyskydd som varit utlånade en gång går igenom massa tester innan de lånas ut igen. Att det ska vara lika säkra som att köpa ett nytt!