• LillaEko

Januaribebis 2012

Än så länge gör det ju inte så värst ont, känns ju mest som sträckningar eller träningsvärk efter ett ridpass.
    Hoppas ju på att det beror på två ordentliga morgonrundor med hunden (har ju varit hemma 2 veckor för virusinfektion nu innan).

Föräldrarutbildning?!? Är det samma som föräldrargruppen?? 

• LillaEko

En liten fundering!
    Hittar ibland supersöta bebisskor, men funderar på storlekar,
    Vad köper ni? 

• LillaEko

Vi har inte köpt mer än lite kläder än.
    Ska lägga beställningen på vagnen 5 okt, för då har vårt babyproffs kundkväll och då kan de finnas bra erbjudande.
    Liggdelen har vi köpt av en kompis, men inte hämtat och betalat än dock. Men den är vår.

Just nu är ju frågetecknena kring om det blir husköp eller ej innan bebis. Blir vi kvar i lägenheten vill jag renovera bebisrummet lite lätt och då är det lättare att köpa hem saker efteråt, trångt annars =S

Idag firar maken och jag 1 årig bröllopsdag, så här ska det mysas för hela slanten =) 

• LillaEko
    Jämthund skrev 2011-09-25 15:40:11 följande:
    Precis hemkommen efter en heldag bland massor av hundar. Varit på utställning med min lilla kärlek. Hård konkurans när alla hundar är av samma sort men fasiken så bra det gick. Bäst i ras med CK. Kärlek! Nu blir det vila i ett par minuter innan dEt är dags för nästa äventyr. Imorgon far vi till Ullared och handlar till bebisen b.la. Åhhhhh va jag kommer att handla:)
    Grattis, vad kul att det gick så bra =)
    roxylady skrev 2011-09-25 13:56:38 följande:
    Ja.. jag blev nedröstad direkt när jag ens tänkte på att hyra babyskyddet. Just för att man inte vet vad det varit med om innan och hur många som använt det osv osv. Det handlar ju trots allt om säkerhet först och främst. Tycker inte de kostar så fasligt mkt att köpa dem ändå trots allt.. speciellt inte när det kostar nästintill samma att hyra dem :)
    Ja men det förstår jag :) Mycket bra pris!!
    Okej! Annars har dom bra terränghjul till som funkar bra på snö och grusvägar. Min sambos bror har en sådan och de bor också ute i skogen. Funkar fint ändå :)
    Hihi ja jag längtar också ihjäl mig efter den ;) Haha nä det gör jag knappt heller men den som väntar på nått gott!
     Jag har hört att babyskydd som varit utlånade en gång går igenom massa tester innan de lånas ut igen. Att det ska vara lika säkra som att köpa ett nytt!
  • LillaEko
    Pamper skrev 2011-09-25 16:24:53 följande:
    har lagt upp fler bilder i mitt galleri nu bla lite från ullared.

var på någon mässa idag o köpte pippi bodys för 20kr!
    Jag kan inte se ditt galleri, när jag går in på din sida syns det inte ens att du har några album?!?!?! 
  • LillaEko

Paet: vi väntar också första och tänkte först köpa, men läste något om att de kan bli "gamla" i materialet (man skulle inte använda något som var över 5 år). Sen vet man ju inte hur lång tid det tar innan det kommer syskon tänkte vi, och om man byter bil osv. Därför vi sen bestämde oss 100:a för att hyra. Här kostar det ju bara 100:- i månaden

Svar på tråden Januaribebis 2012