Januaribebis 2012
Ska man kryssa i rutan att man begärt omplacering? Det har jag ju inte gjort, för det går liksom inte ändå, men man kanske ska visa att man försökt? Hur har ni andra gjort? Hu utförligt har ni skrivit angående er beskrivning av arbetsdagen? Tycker det är jättesvårt att formulera mig. Har inte börjat än eftersom jag fått totalt hjärnsläpp. Ni som jobbar inom vården får hemskt gärna komma med tips på hur ni gjort och vad ni skrivit!
Jag har kryssat i begärt omplacering på den ena, den på gymnasiet....men visste att det inte gick, så tog det bara muntligt med min chef. Sen jobbar jag ju även som personlig assistent, där har jag inte begärt omplacering då det bara finns en brukare, och där med inte går omplacera!
Jag och maken satt med det idag, men vi fattar inte hur vi ska skriva inkomsten, så ska gå ner till försäkringskassan på måndag tänkte jag och be dem hjälpa mig.
Mina arbetsbeskrivningar har jag skrivit väldigt utförligt, på skolans har jag avslutat med en sammanfattning om varför jag vill gå hem tidigare. Lagt mycket vikt vid hotbilden för risk för slag och raseriutbrott.
Men sen är mina chefer så otroligt insatta i vad jag gör, så de har bett mig skriva även deras =(
Så det var något klurigare, för kunde ju inte skriva hur jag upplevde saker utan bara vad jag gör.