• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • RaraS

Jag testade också kallendern! Jag har haft för mig att det är flicka och när jag testade var det en flicka. I höstas när jag fick X så kändes det som en pojke och jag testade även det datumet och det blev en pojke. Ska bli spännande och se om min känsla/kinesiska kallendern stämmer!

Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • Syoss

Jag får en flicka enligt kineskiska kalendern :P Men med tanke på att min sambos släkt istort sett bara består av pojkar så blir det nog en liten gosse haha.

• Astrogirl

Är det någon som fått resultatet "pojke" enligt den kinesiska kalendern i år? Jag fick också flicka när jag testade. Väldigt många töser blir det i så fall i januari. Glad

• anmaelli

Jag får en flicka enligt kineskiska kalendern :) Det har jag alltid trott också. Jag spådde mig för ca 10 år sedan och då såg han två flickor... så då måste det ju vara så? Nejdå, jag tror inte på sånt, men det är kul att se om det stämmer. Men som för Syoss så är det väldigt mycket pojkar även på min sambos släkt. Sambon har två bröder och hans pappa har 3 bröder... 

• Frökenolson
    Astrogirl skrev 2011-06-16 08:12:53 följande:
    Är det någon som fått resultatet "pojke" enligt den kinesiska kalendern i år? Jag fick också flicka när jag testade. Väldigt många töser blir det i så fall i januari. Glad
    jag ska ha en pojke enligt den..
  • minneli

Jag får en pojke enligt den kinesiska kalendern, men sen står det under att datumet kan vara en flicka också.

Testade förra gången jag var gravid och fick att det skulle bli en flicka, och det stämde. Inte för att att man kan lite på det där =P

• Majskorn

Jag ska få en pojke enligt den kinesiska kalendern och jag känner på mig att det blir det också men det kan bara tiden utvisa :) Förra grav trodde jag det skulle bli en flicka men det fick vi tyvärr aldrig veta...då sa även den kinesiska kalendern att det skulle bli en flicka...

Det skulle vara kul att lägga till på BF listan vad man ska få för kön enligt kina och sen vad det blev :)

• Västeråsmamman

Jag fick pojke på den kinesiska och flicka på den andra. Det kanske är en av varje

Svar på tråden Januaribebis 2012