• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • RaraS
    minneli skrev 2011-06-16 08:35:19 följande:

Testa vad ni får för kön här då...

se.babycenter.com/tools/baby-gender-predictor...

Då får jag en pojke =D

Denna testade jag också (resultat lika stor chans för flicka och pojke)....men denna tror jag mindre på. Om man nu kan tro på något av dessa test. :)

Ett fråga var ju om mannen är pilot så är det större chans för flicka. Känns som en väldigt gammal "sanning". Vet att piloter som flög Draken förr i tiden fick flickor eller tyvärr inga barn alls och adopterade, för att radarn satt mellan benen och påverkade sperimier. Tydligen är flickspermier tåligare mot radar. Tror inte det faktum att man är pilot (eller andra yrken) påverkar könet på barnen alls nu för tiden....i alla fall inte i Sverige där det finns Arbetsmiljöregler att följa...

Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • jessielarsson

Jag ska få en pojke till enligt kalandern. Min mamma har 4 barnbarn, och hon har föör skojskull kollat kalendern varje gång det har vankats ett nytt barnbarn och det har stämmt varje gång. pojkar och en flicka, och nu visade det en pojke till för mig.

V 11 i morron, dennna veckan har gått så himla fort. Mina symtom är så gott som borta nu,, vilket jag tycker är skönt nu kan man börjar njuta av graviditeten, istället för att ha ont och må illa. Det är ju ett sätt för kroppen att visa att den nu vant sig vid att vara gravid om nu inga komplikationer tillstött vill säga.

• jessielarsson

Jag fick en pojke på det testet oxå. Men tyckte det var lite udda frågor. Men det är ju ändå roligt att se vad det blir.

• Carolaj83

enligt testet en kille o jag känner de på mig, har en av varje sen innan....

såg på oprah igår o grät floder var ett par som förlorat sina 3 barn 1 kille och 2 tjejer mellan 5-2 år.....i en bilolycka....dom bestämde sig för att skaffa fler barn o nära årsdagen av dödsdagen får dom TRILLINGAR som är 1 kille o 2 tjejer....vilket odds, lite läskigt

• Majskorn
    Carolaj83 skrev 2011-06-16 09:06:21 följande:

enligt testet en kille o jag känner de på mig, har en av varje sen innan....

såg på oprah igår o grät floder var ett par som förlorat sina 3 barn 1 kille och 2 tjejer mellan 5-2 år.....i en bilolycka....dom bestämde sig för att skaffa fler barn o nära årsdagen av dödsdagen får dom TRILLINGAR som är 1 kille o 2 tjejer....vilket odds, lite läskigt

Jag har oxå sett det...helt sjukt! Jag grät mer än någonsin när jag såg det...helt fantastiskt, snacka om mirakel!!
  • Alltochinget

en pojke enligt den kinesiska :) och jag tror att det är en liten grabb. har alltid trott att jag kommer få pojkar.

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • Alltochinget

fick en pojke på det andra också. jaha då har jag fått det bekräftat, skönt att veta ;) haha

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
Svar på tråden Januaribebis 2012