• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • roxylady

Har fått tjej på den ena och den här på FL blev det kille. Hmmm! Haha! Det är i stort sett bara tjejor på min sida och bara killar på sambons sida. Ja bara å vara nyfiken till Januari då! Haha

• got2b

Jag fick pojke på båda testen. Drömde ju för någon vecka sen att det blev en pojke också. Men vi får väl se. Blir glad oavsett.

Nytt vul på måndag. Hoppas den har växt lite mer nu och att hjärtat fortfarande slår. Kommer vara i v.9 då (8+1). Sist beräknade han mig fem dagar mindre än jag räknat.

Nu har den stora tröttheten kommit på besök här. Känns inte som man vaknar riktigt på morgonen utan går som i en dimma hela dagen. Och frukost är inget roligt nu heller. Svårt att äta just på morgonen, blir illamående. Lite lättare med lunchen.

• erajka

Jag fick en pojke på båda med och jag tror att det kommer bli en pojke också. Mest pga att min man har 2 döttrar sedan innan

• Marsätt

Jag fick flicka på båda och tror själv att det blir en flicka.. Jag har en av varje sen tidigare.

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥
  • Niins

Jag fick också en pojke på testen!! Men har en känsla av att det är en flicka!!

• roxylady

Fy vad jag mår illa just nu.. undrar om det är fler som mår illa utan att kunna kräkas?? Rynkar på näsan

• RaraS
    roxylady skrev 2011-06-16 11:49:56 följande:
    Fy vad jag mår illa just nu.. undrar om det är fler som mår illa utan att kunna kräkas?? Rynkar på näsan

Jag mådde illa utan att kräkas i tre veckor...och de veckorna var hemska.

Nu har jag börjat kräkas istället och mår bättre..., men kräks bara två gånger per dag, morgon och kväll....mer vill jag inte börja kräkas fler gånger per dag för då vet jag inte hur jag ska lyckas hålla det hemligt här på jobbet....

Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • Sapato

Jag fick pojke på båda och blir säkert det bara för att alla säger tjej

Kul och läsa varför oddsen att få ett visst kön är större. Efter att ha läst det tror jag på en pojke ännu mer.

• roxylady
    RaraS skrev 2011-06-16 11:56:38 följande:

Jag mådde illa utan att kräkas i tre veckor...och de veckorna var hemska.

Nu har jag börjat kräkas istället och mår bättre..., men kräks bara två gånger per dag, morgon och kväll....mer vill jag inte börja kräkas fler gånger per dag för då vet jag inte hur jag ska lyckas hålla det hemligt här på jobbet....

Ursch.. jag verkar ha det så.. försöker proppa i mig nått men det hjälps inte.. suck. Hur kan HCG vara så illamåendeframkallande? :(

Skönt att du kan kräkas nu i alla fall! Önskar att jag också kunde göra det! Ja precis. Det är svårt redan nu som det är.. mådde värst imorse så jag sitter faktiskt fortfarande hemma och mår illa.. blir värre å värre för varje dag.. törs inte tänka på hur det är i helgen:S Känner mig som bakis hela tiden om man ska jämnföra det med något.
  • Alltochinget

Jag mår också illa ibland utan att kunna spy. Jag tycker det är värre än att spy, för jag mår ofta lite bättre efter att jag spytt. Ett tag iaf :)

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
Svar på tråden Januaribebis 2012