Januaribebis 2012
Vårt babyproffs har kundkväll på ons så bi hoppas på lite fina erbjudanden.
Men började prata om vad man ska ha i vagnen. Täcke och kudde? Åkpåse? Båda? Är ju första barnet så många ??????
Vårt babyproffs har kundkväll på ons så bi hoppas på lite fina erbjudanden.
Men började prata om vad man ska ha i vagnen. Täcke och kudde? Åkpåse? Båda? Är ju första barnet så många ??????
Vi ska till Ullared när vi renoverat klart rummet vi började med i helgen :)
missable: japp, barnrummet/kontor blir det i rummet. Så hela gårdagen gick åt till att riva fem lager gamla tapeter.
Jag funderar också på hur mycket kläder som behövs köpa i varje 50, 56 och ev 62 innan bebis kommer. Vi har ju inga barn sen innan.
Ut med hunden nu, men räknade ut att det bara är två (+2 dagar) fm veckor kvar nu innan jag går hem på gp :)
Har en helskum känsla där nere. Dels trägningar igen och känner mig super kissnödig utan att jag är det.
Dels som en konstig klåda men ändå inte klåda, obehag kanske är mer rätt ord :/
Nån som har samma?
Nja men känns inte riktigt så heller. Funderade på det med. Men går det inte över får jag ringa Bm tror jag!
Zatori: jag fick samma sak. Men inte hunnit kolla på det riktigt än. Antar att man skickar in det när man går hem?!?? Eller ska det in innan måntro?
Jag har skickat in papprerna från mina chefer med inkomst jag med. Och har tänkt utnyttja alla dagar jag ansökt om, räknar ner: 20 dagar kvar efter dagens arbetspass :)
Jag har heller inga barn sen innan. Men mycket tunga lyft och upp och ner från golvet flera gånger om dagen på jobbet. Så i slutet av veckan har jag riktigt ont i kroppen, men efter att ha vilat på helgen är jag bra igen. Så därför tänker jag ta ut min fulla gp för att ge kroppen de bästa förutsättningarna!
Jämthund: jag hade så hemsk halsbränna ett tag att jag spydde. Men fick tips om gaviscon från min Bm och det fungerar super.
Vad mysigt det låter med en hund dag. Hoppas jag får fortsätta vara så pigg som jag är nu när jag går på gp om 4 veckor. Har tänkt passa på att spåra och massa med vår hund då och njuta av naturen.
Jag känner lite samma sak. Tycker bebis varit oroväckande lugn den senaste tiden. Vet inte hut mycket man borde känna nu i v27?!?!