• LillaEko

Januaribebis 2012

Ikväll har vårt babyproffs "baby kväll", så nu ska vi äntligen beställa vagnen, blir en emmaljunga city cross PP black orange.
    Enligt reklamen får man då 800 i tillbehörs pengar, funderar på om man ska satsa på en åkpåse?!?!?!
    Ni som har beställt vagn, vilka tillbehör har ni valt till? 

• LillaEko

mina kan vara "svett-blöta" men bara efter jag tränat eller vet att jag är sjukt varm.

• LillaEko

Nu är vagnen beställd =)
    De 800:-  man fick om man beställde vagn ikväll får man som presentkort när man hämtar ut vagnen.
    Perfekt =)

Bor  ni i närheten av en babyproffsbutik så håll utsikt efter "baby kväll", vet att de hade det i jönköping förra Onsdagen och idag som sagt i Vetlanda. 

• LillaEko

Tror inte vår hund skulle acceptera att inte gå ut pga kylan. Så blir det riktigt kallt här i vinter måste jag ändå ut. Men man kan ju ta några fler, kortare rundor kanske?!?!

• LillaEko

Vi kommer köpa en fleece overall i str 56, sen vill min man (och även jag förståss), ha en sådandär söt ullig med luva och öron på. Men den köper vi när bebis kommer så det blir mer rätt storlek.

Vi kommer satsa på två eftersom vi inte har tvättmaskin i lägenheten, och bara kan boka tvättid 4 gånger i månaden! 

• LillaEko

Vad skönt att man inte är ensam.
    Råkade nämna för ett tag sen på jobbet "att jag redan börjar bli trött på magen"....fick då massa kommentarer och chockade miner.
    Har så svårt att acceptera att jag inte kan göra lika mycket som innan och att man dessutom får ont av en del arbetsmoment.
    Men verkar vara tabu att inte ÄLSKA att vara gravid och känna sig SÅÅÅÅÅ vacker.
    Känner mig mest som en svullen valross och önskar jag kunde dra täcket över huvudet.

Sen längtar jag självklart efter bebis och allt så och självklart är det värt det för barnet såklart, men det betyder väl inte  att man måste älska att vara gravid?!?!?!

• LillaEko

Jag har hört att de måste skriva 0,5% på ifall det är lite alkohol kvar. Men att det ska vara MAX 0,5%.

• LillaEko

V 28 idag, igår kände jag liten massor igen nästan hela dagen så nu är jag inte så nojjig igen :)

Skönt med fredag, så nu får det bli veckans sista morgonrunda med hunden!

• LillaEko

Bm ringde precis, var och lämnade urinprov där igår eftersom den där konstiga obehagskänslan inte vill ge med sig. Visade inget på stickan igår. Men odlingen! Massa bakterier, så nu blir det antibiotika och förhoppningsvis bättre!
    Skönt att få svar på att det ändå var något.

Svar på tråden Januaribebis 2012