• LillaEko

Januaribebis 2012

Oj, råkade skickas för tidigt. Ska stå : men segt att stupa i säng redan åtta om det är något särskilt man vill se på tv. Eller som ikväll när vi är bortbjudna....får se hur det går.

Går in i v 27 (26+0) idag....tiden börjar verkligen gå!!!!

• LillaEko

Haha, ja man blev lite konfundersam om hur du fick ont i näsbenet först ;)
    Vi ska börja renovera det blivande bebisrummet i helgen. Sen ska vi me till Ullared :)

Någon som vet om de har gravidleggings på hm?

• LillaEko

Jag menar vanliga bomullsleggings. Mina vanliga har gått sönder. Men ska ta en sväng förbi hm sen då och kika in vad de har.

• LillaEko

Jag har haft vanliga nu, så funderade på om jag skulle ta det igen. Men tänkte jag kunde passa på att prova ett par gravidleggings om hm ändå har.

Har ett par jättesköna tjockare annars från Gina men deras mudd börjar bli hård över magen så blir riktigt fult om man har något tajtare upptill.

• LillaEko

Blev ett par mammaleggings på hm =) 99:- är dessutom en alldeles lagom peng enligt mig.
    Sen blev det även en sväng in på kappahl, hade 25% på valfritt barnplagg + 25% på byxor.
    Så blev ett par vita fina newbie byxor till den lill* och ett tvåpack pyjamasar i str 50/56.
    Så mysigt att få handla lite ibland =) 

• LillaEko

Kanske en konstig fråga:
    Men är det någon mer som känner sig mer "luden"? Tycker håret på både armar och ben växt =S 

• LillaEko

Jag vet inte om jag är mer luden på magen men känns som håret på armarna blivit längre och mer luden på benen!

• LillaEko

Jag hat bara 32 dagar kvar tills jag går hem. Har ju höstlovet (kommer då bara jobba mån-tis)innan gp träder i kraft så får in lite extra lediga dagar inför ledigheten :)

• LillaEko

Spännande det där med extra behåring och ni som fått pojkar innan!

Idag ska vi fortsätta riva tapeter i "Enoks" framtida rum. Längtar helt sjukt efter att få börja inreda där.

• LillaEko

Vi har ju bostadsrätt, så väggar ska bara bli vita (eftersom vi letar hus vill vi ju renovera så många kan gilla det och använda rum till olika saker), har sedan tänkt göra det mysigt med mycket färg i textilier.

Hade hoppats att tapetern som idag sitter hade suttit bra, men tyvärr bubblade det sig när vi blötte lite som test igår. Så nu blir det till att skrapa ner 4 lager tapet :(
    Vet ju vad jag ska göra idag iallafall!

Svar på tråden Januaribebis 2012