• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Dontbeshy

Ja här har man inskrivning i morgon..

Ska bli otrooooligt (not) spännande att se vad jag väger.. Men ska man hinna gå 23 kilo på 7månader är det väl dömt att jag gått upp en del redan nu...

Sen får vi se om magen är större än den bör vara, men det får BM berätta...

• emelie654
    roxylady skrev 2011-07-04 23:13:36 följande:
    Ursch men gud vad hemskt.. det är ju riktigt länge och gå runt oventandes så :(
    Jo men så säger ju min med.. man kan ju tydligen till och med ha illamående och hela köret trots att det hänt.. så man går runt utlämnad och har ingen aning. Får inte kolla förens om 6-8 veckor.. herregud vad långt bort..
    Verkar som du har ett liknande landsting som mig :(
    Ja men jag lever ändå på hoppet att det ska gå bättre den här gången:) Fast det är klart att tankarna börjar snurra ibland. Usch jag har inte ens fått en tid för RUL än, BM sa bara att det troligtvis blir i slutet av augusti. Åhhh ska man åka 60 mil på en dag för att få se lilla skrutt? Hur många är det som väntar och gör sitt första runt v.18?
  • Zaarah1984
    shadowstorm skrev 2011-07-05 09:04:22 följande:
    Är det bara jag som får vänta tills RUL :P Känns trist men inte såå länge kvar iaf :P
    Jag får vänta till 26/7 när vi har RUL, börjar närma sig nu iaf men vill ju se pyret
  • annasmörblomma
    Sapato skrev 2011-07-04 15:22:05 följande:
    Något annat: Är det bara jag som knappt vågar säga på jobbet?? Vet inte alls hur jag ska berätta för chefen.
    Vill berätta denna vecka då det är semester sen och orkar inte gå runt i bikini och hålla in magen för att någon från jobbet kanske kan se.
    Håller helt med dig! Jag har också ångest inför detta, men antagligen gör man det till en större sak än vad det är! Självklart har de haft någon som blivit förälder på företaget innan. Själv håller jag mig med att berätta tills jag är tillbaka från semestern, är då i vecka 16.

Lycka till!
  • MiAmore

Alltså tjejer.. Har  ni inget annat för er än att sitta här o prata? 4-5 sidor sedan igår! *skrattar*

Bläddrade igenom sidorna lite snabbt och såg att du varit på Vul Maho, och att risken för ds finns. Tycker det är svårt att veta vad man ska säga om ett sådant besked. Varken grattis eller beklagar känns som rätt ord på något vis. Men om nu så är fallet, har ni bestämt er för vad ni ska göra i så fall? Såg allt bra ut i övrigt? Lycka till i ert beslut! Kom ihåg att oavsett, så är det ERT val! *Kram!!*

♥Milo 090107♥ Bebis i magen bf. 120109 ♥
  • Niins

Vi får också vänta tills RUL!! Som blir i böjan på aug är då i v 19 eller 20 beroende på villken tid vi får!

• MiAmore
    LadyA01 skrev 2011-07-05 10:53:18 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59828825.html

Några blivande vårmammor i Malmöregionen? :)
    Jag bor ca 3,5 mil utanför Malmö men har föräldrar i Trelleborg där jag är lite då och då.. Vet inte om det kan räknas som Malmö regionen? (även om jag tillhör Helsingborgs kommun) Och vet inte om tidigt januari barn kan räknas som vår barn iofs Tungan ute hehe..
    ♥Milo 090107♥ Bebis i magen bf. 120109 ♥
  • LadyA01
    MiAmore skrev 2011-07-05 11:03:32 följande:
    Jag bor ca 3,5 mil utanför Malmö men har föräldrar i Trelleborg där jag är lite då och då.. Vet inte om det kan räknas som Malmö regionen? (även om jag tillhör Helsingborgs kommun) Och vet inte om tidigt januari barn kan räknas som vår barn iofs Tungan ute hehe..
    Jag kallar allt vårbarn som är efter årsskiftet! ;) Varmt välkommen in! :)
Svar på tråden Januaribebis 2012