Inlägg från: shadowstorm |Visa alla inlägg
  • shadowstorm

Januaribebis 2012

LillaEko skrev 2011-10-12 20:36:24 följande:
    Fått en hel påse med 50 och 56 kläder från en kompis idag.
    Så mysigt att sitta och vika och titta på alla söta små plagg, speciellt när liten lever rövare i magen samtidigt.

Har även fått låna deras bärsele....längtar som tusan!!! 
    inte helt fel :D
  • shadowstorm

Nu vill jag gnälla :P Haha. JAG VILL INTE VARA GRAVID LÄNGRE!!! NU är jag less....får ont så fort man lär på sig, känns som hela kroppen ska tacka och bara klappa ihop. Jobbigt sitta och köra bil, orkar inte leka med sonen utan att jag typ dör av andfåddhet NÄ nuuu får dessa närmare 3 månader gå FORT!!! ;)

• shadowstorm
    missable skrev 2011-10-13 16:48:19 följande:
    IIIIIKK!!! HJÄLP! 

Hade sådan huvudvärk så utan att tänka på det tog jag två ipren, det ska man tydligen inte göra, vad kan hända??? Tog de för typ en timma sedan!!!! 
    Det är säkert ingen fara, tror det värsta är första delen av graviditeten när allt utvecklas nu växer dem ju bara :) men ring sjukrådsupplysningen :)
  • shadowstorm
    missable skrev 2011-10-13 16:51:34 följande:
    fass.se står de under de sista tre månaderna... 

ska göra det och se vad dom säger! 
    är det då man inte ska ta dem? Jag tror man inte tar ipren eftersom det KAN öka blödningsrisken men jag kan ha fel. Ja ring dem och se vad du får för svar säkert ingen fara :)
  • shadowstorm

94 dagar kvar tills bf här men gissar på över 100 egentligen :P gicj ju över rätt bra med sonen

• shadowstorm
    missable skrev 2011-10-17 12:07:14 följande:
    Vilken mysig bröllopsresa ni verkar ha haft!! Och kul att köpa något från varje plats!! Brio Primo har vi också inhandlat och vagnen hämtar vi den 21 december... Det var ju en diskussion när man lägger kallt på magen, men det hjälper inte oss, fast iof har jag moderkakan i framvägg.. Däremot brukar jag köra hela havet stormar med magen, sen hör man var hon ligger liksom!
    Hos oss lyssnar man på hjärtat varje gång och mäter magen, var där den 16 september så nu längtar jag efter att få höra pyret slå därinne!  
    funkar kanon här :) Var jag som kom med tipset och jag har framvägg med denna och hade bakvägg sist. Testat dricka nåt riktigt kallt?
  • shadowstorm

Nu 2 nätter i rad har jag drömt att jag väntar en pojke...och enligt 2 ul så väntar jag ju en tjej...hhehe....undra om jag vågar fortsätta köpa tjejigt ;)

• shadowstorm

Tog inte vaccinet sist och gav det inte heller åt min son, kommer inte ta det denna gång heller. På 70-talet i usa kom ju svininflussan och då blev det mass vaccination. Vad hände? Joo de fick sömnsjukan precis som denna gång. Plus dog mera folk av vaccinet än själva svinis. Så nej tack, bara stora medicin bolag som tjänar pengar på folks rädsla och massmedia som försöker tjäna en slant på att skicka ut propagandan. Hehe märks väl jag är rätt anti va ;)

• shadowstorm

Då går man in i vecka 28, åååh vill vara över vecka 30 tycker de går sååå sakta :P Kanske för jag sitter hela dagarna och pluggar och det är DÖTRÅKIGT ;P

• shadowstorm
    coockiejar skrev 2011-10-20 12:55:21 följande:
    Jag pluggar oxå :) Vet iofs inte vad du läser men jag läser till beteendevetare och den här terminen läser vi 4 (7,5poängs) kurser så jag använder dem som små milstolpar. 1 avklarad -  1,5 vecka kvar på den 2:a - 2 kvar!!!
    Cvb skrev 2011-10-20 14:00:49 följande:
    Samma här ! Eller ja, jag gick in i v28 igår, men tycker som du.
    Jag sitter hemma vareviga dag och pluggar också, och det finns nog inge tråkigare att göra. Har försökt börja med psykologin som ska vara klar på måndag en sisådär 10ggr bara idag. Har iaf öppnat uppgiftspappret, så nästa blir väl att ta fram psykologiboken. Bläää 
    Jag håller på läsa upp de sista kurserna på omvårdnads  programmet. Och läser det via NTI-skolan så läser 100 poäng under 5 veckor. och gör mitt slutprov imorgon, till veckan och 3 veckor framåt blir det psykologi sen medicin till början på jan så hoppas lillan vill stanna tills dess :)
Svar på tråden Januaribebis 2012