Januaribebis 2012
Så mysigt att sitta och vika och titta på alla söta små plagg, speciellt när liten lever rövare i magen samtidigt.
Har även fått låna deras bärsele....längtar som tusan!!!
Nu vill jag gnälla :P Haha. JAG VILL INTE VARA GRAVID LÄNGRE!!! NU är jag less....får ont så fort man lär på sig, känns som hela kroppen ska tacka och bara klappa ihop. Jobbigt sitta och köra bil, orkar inte leka med sonen utan att jag typ dör av andfåddhet NÄ nuuu får dessa närmare 3 månader gå FORT!!! ;)
94 dagar kvar tills bf här men gissar på över 100 egentligen :P gicj ju över rätt bra med sonen
Nu 2 nätter i rad har jag drömt att jag väntar en pojke...och enligt 2 ul så väntar jag ju en tjej...hhehe....undra om jag vågar fortsätta köpa tjejigt ;)
Tog inte vaccinet sist och gav det inte heller åt min son, kommer inte ta det denna gång heller. På 70-talet i usa kom ju svininflussan och då blev det mass vaccination. Vad hände? Joo de fick sömnsjukan precis som denna gång. Plus dog mera folk av vaccinet än själva svinis. Så nej tack, bara stora medicin bolag som tjänar pengar på folks rädsla och massmedia som försöker tjäna en slant på att skicka ut propagandan. Hehe märks väl jag är rätt anti va ;)
Då går man in i vecka 28, åååh vill vara över vecka 30 tycker de går sååå sakta :P Kanske för jag sitter hela dagarna och pluggar och det är DÖTRÅKIGT ;P