• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som fortfarande tränar?
    Funderar på hur länge man kan fortsätta.
    Kör ju pump, joggar, cyklar och ordentliga promenader.
    Känner av ljumskarna lite efteråt men inte så att jag far jätteilla av det 

Hur mycket tränar ni andra och hur tänker ni? 

• LillaEko

Missable: tack för tipset, ska kolla deras burar.

Anonyym: skönt att höra att det är fler.
    På pumpen känner jag av svanken på knäböjen. Så nu förstår man verkligen vikten av att spänna magen :p men lättare sagt än gjort.
    Upplevde idag när syrran och jag va ute och sprang att det däremot börjar trycka på blåsan, önskade på slutet att jag va hunden så jag bara kunnat stanna och ta kissepaus ;)

• LillaEko

Jag tycker min bebis aktivitet varit olika från dag till dag hela tiden.
    Känns somm det just nu nojjas mycket efter programmet förra veckan?!?!,?
    Jag har sj inte sett det, tycker det känns onödigt att se sådant nu.

• LillaEko

meh84: du har inte funderat på simning och/el vattengympa? Har tänkt att jag ska lägga till det sen när kroppen protesterar mot joggningen.

• LillaEko

Någon mer som får ont i magen av att äta?
    Efter varje mål mat har jag ont i minst en timme efteråt, spelar ingen roll om det är efter en middag eller en banan till mellanmål. Börjar bli fruktansvärt frustrerande.

• LillaEko

Har tagit upp det med Bm, men hon visste inte heller. Trodde först det var laktosproblemen som var tillbaka men tyvärr inte (det kan man ju göra något åt)

• LillaEko

Gnäll varning! Hemsk natt. Sov väl bra fram till typ 12. Sen har en katt kaskadspytt, som tur bara en gång, men blev mycket att torka. Kissat typ 5 gånger efter det, haft ont i rygg och mage så man inte vet hur man ska ligga. Och en sådan fruktansvärd kramp i vaden att jag trodde jag gick sönder. Väckte mannen av att jag skrek till av smärta och hans reaktion var så söt, "va??? Kommer bebisen?"
    Blä, men bara att gå upp.
    Efter idag har jag bara 14 arbetsdagar kvar, längtar helt otroligt mycket!

• LillaEko
    Empa86 skrev 2011-10-12 10:39:43 följande:
    Åh igår gjorde jag och sambon något dumt. Vi impulshämtade en till katt! Vi har tänkt skaffa en till så att våran får en kompis, har hela tiden tänkt att det ska vara en kattunge då våran är 3år. Igår fick vi ett infall efter att ha sett en annons på blocket och vi hämtade en döv femårig kastrerad hona. Det har varit ganska livat inatt. Vad tänkte vi på??
    När jag köpte vår andra katt var honan 1 år, hanen var då kattunge.
    Trodde honan skulle ha ihjäl den lilla, tog tid innan hon accepterade att han kommit in i familjen.
    Idag 4-5 år senare är de världens bästa kompisar och busar fortfarande gladeligen med varandra.

Vet inte om det kommer bli svårare eftersom båda är äldre, men gissar att den första hade protesterat även om det var en kattunge. Ge det tid! 
  • LillaEko

Fått en hel påse med 50 och 56 kläder från en kompis idag.
    Så mysigt att sitta och vika och titta på alla söta små plagg, speciellt när liten lever rövare i magen samtidigt.

Har även fått låna deras bärsele....längtar som tusan!!! 

Svar på tråden Januaribebis 2012