• LillaEko

Januaribebis 2012

V 31 idag, helt sjukt. Gått hela 30+0 nu

• LillaEko

Jag hade halsbränna efter alla mina måltider igår, novalucol hjälper inte här heller längre.
    Men min Bm tipsade mig om gaviscon, och de funkar helt underbart bra!

• LillaEko

Även gaviscon som är det som funkar för mig är okej under graviditet

Idag bär det av mot ikea, så kanske blir både skötbord och spjälsäng inhandlat =) 

• LillaEko

Blä för att ställa om klockan. Stället för att vakna kvart i sju som ändå inte känns så farligt stod ju klockan idag på 5.44 :s

• LillaEko

Igår var vi på IKEA, så nu är både spjälsäng och skötbord inhandlat.
    Även en byrå som bebis ska ha i sitt rum och madrass, bäddmadrass och madrasskydd.
    MYS

Men tyvärr får jag inte packa upp det än då vi ska ha bebisrummet som sovrum nu när vi ska renovera vårt egna rum.
    Suck, tänk att man kan vara så nyfiken på att öppna paket som man ändå vet vad de innehåller!?!?! 

• LillaEko
    Västeråsmamman skrev 2011-10-30 08:02:01 följande:
    Har träningsvärk idag. I både rygg och mage.
    Massa onda förvärkar igår som slutade med ett besök på fl och en bricanylspruta. Sen lugnade det sig och efter 2 h fick vi åka hem.

Varför måste det va så stökigt för?
    Stackare.
    Du har väl barn sen innan? Har de också velat komma för tidigt? 
  • LillaEko

Sitter och spanar lite efter matstolar.
    Varför finns det bara fula billiga ;)

Vad ska ni köpa för matstol till era små? Tips mottages mer än gärna! 

• LillaEko
    chicopico skrev 2011-10-30 10:33:50 följande:
    Vad ligger ert järn på då? Ni som har lågt alltså. Min mage är också jättetrög av allt järn jag stoppar i mig så jag skulle även börja ta lactulos varje dag för att få igång den igen, tycker inte om att stoppa i mig massa grejer, jag brukar inte ens ta vanliga värktabletter...
    Har du testat Psyllium frön? Det äter jag dagligen för att hålla magen igång.
    Helt naturligt. Läs mer här: GoGreen
  • LillaEko

Sen äter jag också dagligen linfrö, russin och solroskärnor med ypghurten på morgonen.
    Och försöker dricka minst 1,5-2 liter vatten om dagen.
    Gillar nämligen inte heller att ta "läkemedel" om jag inte måste

Svar på tråden Januaribebis 2012