• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som tycker det börjar bli jobbigt att snöra på sig skorna?
    Speciellt på morgonen med magen full med frukost, hua!!!!!
    Börjar undra hur detta ska sluta?!?!?!?! Går in i v 29 imorgon! 70 % avklarat, bara 30% kvar nu =) 

• LillaEko

Jag fick ju en sådan hemsk kramp i förgår natt, vaknade av att jag skrek till och fick på något vis ner benen på golvet (liggandes på mage) så jag kunde sträcka ut den. Det roliga va att mannen bara for upp ur sängen och yrvaket frågade om det var dags att åka in till bb. Skrattade härligt åt honom när krampen gett sig.

Har förr fått kramper om jag tränat hårt och druckit för lite på sommaren, men inte i närheten av så smärtsam som denna :s

• LillaEko

Åh så tråkigt att jag inte kommer ihåg vad sf måttet låg på sist. Men på måndag är det dags för besök hos Bm igen :)

• LillaEko

V 29 idag, 83 dagar kvar till bf och 12 arbetsdagar kvar efter idag. Kan knappt förstå att vi kommit så här långt.
    Minns hur segt det kändes innan v 12. Tittar man bakåt går tiden ändå väldigt fort!

• LillaEko

2 månader och 10 dagar är det ju bara till julafton idag, börjar med känna att det är dags att ta tag i alltman tidigare väntat med "för det varit så gott om tid". Men nu kan ju faktiskt bebis få gör sig att titta utnär som framöver om det vill sig så :s

• LillaEko

Mina appar slår också fel på några dagar. Men vet ju att det är på fredagar ja byter så spelar ingen roll

• LillaEko

Förlossningsbrev?!? Ja detta är verkligen en djungel.
    Fick "läxa" av Bm sist att läsa på om ammningen på landstingets hemsida. Så igårkväll låg mannen och jag och läste en hel del. Puh, bara det verkar ju vara ett företag för sig!

• LillaEko

Elison och Jämthund: känner igen mig. Syrran skrattade gott åt mig när jag skulle plocka upp hundskit här om dagen. Undrar hur man ska lösa det på slutet?!?
    Jag kan i och för sig fortfarande jogga, köra pump och tuffa promenader. Men känner mig blaha pluffsig och stor som en valross. Inte det minsta fin som jag hade hoppats på när jag blev gravid.

• LillaEko
    Jämthund skrev 2011-10-15 08:08:55 följande:
    Den här veckan har jag haft kängor på mig dagligen. Vem tror ni får knyta dem?? Inte jag klockan 06.00 iallafall.. Nog för att jag kan böja mig men jag kan bannemig inte andas.. Dessutom, får fruktansvärt ont i skinkorna av att sitta ner. Hemskt ta mig tusan...
    Åhhhm förstår precis vad du menar, tycker det räcker att snöra joggingskorna innan jag ska iväg till jobbet med magen full av frukost....blääää!
    Nästa vecka har jag dessutom morgonrundor med hunden igen, och då måste jag snöra kängorna själv....men har börjat sätta fram en stol, så jag kan sitta och knyta dem, underlättar lite iallafall! 
Svar på tråden Januaribebis 2012