Januaribebis 2012
Någon som kan förklara vad det här med avnavling är???
Någon som kan förklara vad det här med avnavling är???
Under kan ske ;)
Igår kväll innan vi gick och la oss sa jag
"Just nu är nog min högsta önskan att få sova en hel natt, utan att ränna på toa flera gånger eller vakna av att rygg eller mage gör ont för att jag ligger illa".
Sagt och gjort!
Har sovit som sjutton hela natten, tror jag vaknade till av en skum dröm bara, men är inte helt hundra.
Så från typ 22-5.
SKÖNT!!!!!
Tänkte bara ge er en positiv upplevelse, för nästa natt kanske det är er tur!
Idag är det bm besök igen =)
Jag har varit uppe minst två gånger per natt i över 2 månader. Och utöver det vaknat minst två gånger.
Sen vaknar jag alltid runt 7 oavsett om jag går och lägger mig tidigt eller sent.
Så var himelskt att få sova en hel natt nu
Var hos bm nu i em.
Pratade om amning som hon bett oss läsa på lite om, känns som en hel djungel.
Och hon sa att det var viktigt att vi bad bm på förlossning komma och titta första gångerna så att bebis fick rätt tag. Det kunde underlätta framtiden mycket.
Hjärtljuden var idag något lägre, runt 137-142.
Sist i v 25 låg sf på 25 (lite över normalkurvan) och idag i v 29 låg det på 27, så nu prickade vi normalkurvan exakt.
Ni som har barn innan, har ni sett ett samband mellan er och er mor om bebisarna varit tidiga el sena?
Både jag och min syster var några dagar för tidiga och min man ville ut hela 5 veckor för tidigt egentligen, men kom sen 3 veckor för tidigt!
Snutti80: vad skönt, skulle ju vara skönt om bebis kom efter nyår, men man vet ju aldrig. Har ju bf 5/1, så när jag fick veta att både jag och mannen kom för tidigt började jag fundera på om det kunde vara "ärftligt"
Ni pratade om hicka innan, tror aldrig jag känt det. Hur upplever ni det ni som känt det?
Fick datumet för föräldrargruppen när vi va hos Bm igår.
14 dec. Känns väldigt sent?!?!?! Har bf 6 jan?
Jag tog inte influensa sprutan mot svininfluensan och tänker inte ta någon nu heller.
Tror tyvärr att dessa sprutor är en av orsakerna till alla resistenta virus, och tycker då att det är bättre att kroppen sköter det själv.
Här gör både bb och BVC hembesök!