• LillaEko

Januaribebis 2012

Min Bm tar ju bara hb och socker, det är bara stick i fingret och så finns det smidiga mätverktyg som visar resultatet direkt.
    Har haft med u-prov med någon gång och det kollar hon bara med sticka.

• LillaEko

Hmm, nu blir jag nyfiken. Vad är det för studie?
    Somnar ju halvsnett på mage på vänster håll men vaknar oftast på rygg.
    Varför ska man ligga just på vänster sida?

Fick hem amningskudden jag köpt på Ebay idag :) mysigt

• LillaEko

Nu ska jag ut på sista tidiga morgonrundan med hunden. SKÖNT!
    Men känns konstigt att man nu sen ska vara ledig!

• LillaEko

Ja, vi badar ju med elever i en särskild rehab bassäng där det är ca 36 grader.
    Har inte haft bad nu under hösten, men nu under fritids på lovet är tanken att vi skulle bada idag.
    Men får se hur jag gör, är två andra som kan bada ur personalen så står nog helst bredvid ;)

• LillaEko

Vi ska med till Ullared nästa vecka :)
    Har fått en jättebra lista av en kompis som fick sitt första barn i feb över vad hon tycker har varit väldigt användbart. Så utgår mycket från den. Och sen får vi handla mer när bebis kommer.

Kändes riktigt konstigt att gå hem från jobbet igår.
    Men nu kompar jag ju ons-fre för höstlovet, så kommer nog kännas konstigare att vara hemma på måndag!

• LillaEko

Jag gjorde sista arbetsdagen igår. Plockar ut komp resten av denna veckan och går på gp på måndag!
    Rysligt skönt!

• LillaEko

Igår var ju min första lediga dag. Lyckades då somna om en timme efter att mannen gått (han ger sig iväg vid 5.00), idag vaknade jag av hans väckarklocka 04.40 och har inte kunnat somna om.

VILL SOVA!!!!!
    Vad ska jag göra upp nu liksom?!?!?!?! 

• LillaEko

Vi har kämpat sen jan 2009, inga plus första året. 2010 fick vi ett mf i v 5 i juni och sen ett ma i v 13 i dec.
    Så resan har varit lång och kämpig i mellanåt. Ibland vågar jag fortfarande inte hoppas för mycket på att vi kommer bli en familj i januari.

Svar på tråden Januaribebis 2012