Januaribebis 2012
Systeranna: tack. Ska kolla igenom din lista noggrant imorgon. Vi ska ju till Ullared på fredag :)
Systeranna: tack. Ska kolla igenom din lista noggrant imorgon. Vi ska ju till Ullared på fredag :)
Här är en jultokig till. Men först måste renoveringen av sista rummet bli klar.
Det som var tänkt att bli barnrummet ändrade vi i söndags. För vi skulle egentligen ha det som "tillfälligt sovrum" nu när det var dags att renovera vårt. Men när våran säng och allt va på plats i bebisens framtida rum blev det så bra att bebis helt enkelt får ta vårt gamla sovrum istället :)
Jag har haft smärta i revbenen på höger sida till och från sen igår. Känns som ordentlig muskelvärk eller något konstigt. Helskumt.
Sen har jag spytt både igår och idag så fasar för att illamåendet är tillbaka, kan det komma igen?
Men bara 20% kvar nu!
Vi har inget ul efter rul (där runt v18-20) tycker det är trist.
Men lyssnar på hjärtljuden och mäter sf hos bm varje besök nu. Sen blodprov för att kolla hb och socker + blodtryck. Urinprov har lämnats 2 gånger sen inskrivningen.
Tack och lov har vi inte kollat vikt sen inskrivningen =) Hoppas slippa det även i fortsättningen!
V33 imorgon, whiiiii! Och så Ullared imorgon med, längtar som en tok!
v 33 idag, hua nu börjar tiden verkligen dra iväg.
Så nu far vi mot Ullared för att börja inhandlingen av alla bebispryttlar ordentligt!
Jag har också tänkt vänta med att packa väskan. Men har denna vecka iallafall börjat fundera på vad man borde ha med.
Här ska det renoveras idag. Och sen 40 års kakas för min morbror i em.
Jag har ju också helkonstigt vid revbenen, på höger sida. Tror det är något med muskeln?!?!?!
Jag har ju mått oförskämt bra men sen början av veckan har jag börjat spy igen lite då och då och mår ibland verkligen skit.
Kaskadspytt nu för en stund sen och precis krupit i säng med ont i magen och illamående :(
Fler som fått tillbaka illamåendet?
Men då är det ju nog graviditetsillamåendet som kommit tillbaka lite igen då :(
Bläääää, hatar att må så. Haft ont i magen till och från i natt men ändå fått sova bra så ska väl inte klaga.
I em ska vi till Bm igen :)
Här har vi inte träff med föräldrargruppen förrän 14/11?!?!
Ingen bra dag annars, illamående, magont och sovit till och från hela dagen :(
Jag som varit så pigg hela tiden....men men, grymt skönt med gp iallafall!