-
Vi känner ju lite så, kommer ju ha mindre än 1 månad kvar till bf när vi får gåAlltochinget skrev 2011-11-14 14:26:06 följande:Jaha du menar så :) ja det är sant. Och ändå sa min BM att vi får gå lite tidigare än normalt pga jul, nyår och andra helgdagar. Jag tycker det känns lagom att börja gå nu, runt vecka 30-31. Skulle inte vilja börja senare. Tänk om ungen föds för tidigt, då hinner man ju inte gå :) -
Va hos Bm igår, något högt blodtryck men annars såg allt bra ut,
Hjärtljuden låg på 137-142
Sf på 30 el 31 (v32+3) så snäppet under normalkurvan.
Inget huvud neråt än! -
Whii, nu har vi kommit överens om tapeter till bebis rum :)
Vill bara att det ska vara klart NU så jag kan få börja montera spjälsäng, skötbord och allt :) -
Känner precis likadant när jag hostar el nyser :s
-
Jag vaknade nu vid 6, men ska inte klaga. Somnade nog runt 22 igår och sovit gott hela natten förutom kissepauserna.
-
50 dagar kvar till bf nu. Kan nog inte riktigt förstå det?!?!
-
Jag undrar också lite om försäkringskassan.
Gick ju hem 6/11 men syns fortfarande inget om graviditetspenning på mina sidor där.
Lika så under kommande utbetalningar står det bara "Inga pågående utbetalningar".
Hur ser det ut för er andra som gått hem på gp?
-
Min man fick hem sina papper härom dagen.
Kom på att ha kanske också skulle skicka in, så bad han ringa och beställa.
Så du är inte ensam om att inte tänka på honom ;) -
Tror hon menar att man kan be dem dra typ 30% skatt istället för 28% som de verkar ha som standard.
Jag ska nämligen be dem göra det för att slippa riskera restskatt.
Gör likadant på mitt vanliga jobb, betalar 2 % extra i skatt.
-
Bår bebis hade huvudet upp åt vänster i måndags.
Men än va de ingen fara sa hon, bara den bänt sig till nästa besök i v 36(35+3). Annars får vi åka in så får de antagligen göra vändningsförsök?!?