Januaribebis 2012
Tack för tipset! Ska kolla upp det :)
Tack för tipset! Ska kolla upp det :)
Jag kan ju inte fatta riktigt att första bebisen nu kommer.
Lever fortfarande i min lilla "bubbla" och tycker förlossningen känns ganska avlägsen =/
Är i v 33+2 så egentligen kanske det börja bli dags att läsa på om bedövningar och fundera på när väskan ska packas!?!?!
Jämthund: vi tillhör Eksjö höglandssjukhus. Och vad jag förstått på alla vänner som har barn är det bara 5 blöjor där.
Vi ska ju även slipa och lacka golvet i bebis rum. Så kommer tidigast kunna få börja montera bebismöblerna nästa helg (3-4/12) eftersom golvet måste vila en vecka efter sista lackningen, som förhoppningsvis blir på fre.
Men tänkte jag skulle börja tvätta lite bebissaker nu på ons :)
SFHelen, så skönt att ni alla ändå verkar må bra efter omständigheterna.
Igår var jag en heldag i Jönköping och shoppade. Snacka om att kroppen var trött sen. Men nu är nog allt inköpt och klart, förutom ett blöjpaket.
Så sen på kvällen sorterade jag bebisens "tvätt" som jag tänkte börja med idag. Så otroligt mysigt.
Mot min halsbränna hjälper varken novalucol eller losec längre. Tar gaviscon. Vissa dagar efter varje måltid och vissa dagar klarar jag mig med att ta bara på fm,
Va, får man inte ens dricka kravatten innan?!?! Då hade jag svimmat! Skönt att jag än inte hört något om det.
85% avklarat idag, nu är det bara lite mer än en månad kvar ju!
Helt sjukt, minns när man var överlycklig för att ha klarat 15%.
Hade man inte haft nyåret så hade jag sagt att bebis gärna får komma snart!