• LillaEko

Januaribebis 2012

God morgon allihop, då var det min tur att vakna idiottidigt utan att kunna somna om :/

• LillaEko

Jag har ju inte haft några större problem med sömnen tidigare. Vaknar ju i vanliga fall runt 6-7, så att jag idag vaknade redan 3.30 och inte kunde somna om är jag inte så orolig för.

Men nu vilar jag och hunden i soffan efter morgonens aktiviteter.
    Laddar för långpromenad med god vän, hund och hennes söta lilla 9 månader gamla dotter. 

• LillaEko

Idag fick jag iallafall sova till 5.40, så nu har jag varit uppe och spökat en stund.
    Igår när jag och en kompis varit ute på vår långrunda med hundarna, nästan 2 timmar. Fick jag inse att det är dags att dra ner lite på tempot tror jag.
    Hade sammandragningar flera timmar efteråt trots soffläge?!?! Men inga onda utan bara obehagliga och då kan det väl inte vara så farligt?!?!?!

Idag ska vi till min mans pappa som gjort en ny hundbur till vår bil. Håll nu tummarna att det blir bra.
    För då få vi plats med både hund och barnvagn i bagaget =) 

Nä, magen skriker efter frukost, hoppas ni alla får en riktigt skön Lördag.

• LillaEko
    lullebo skrev 2011-11-19 16:40:51 följande:
    Jag var helt ledig å det är jag glad över :)

Ja, trög som tusan emellanåt :( Blandar man ut de med vatten eller ngt då för att kunna dricka??  
    Jag dricker 1 msk sådana frön i vatten dagligen och har inga problem med magen. Men sen dricker jag minst 1 liter extra vatten om dagen och äter även linfrön och sådant i yoghurten.
  • LillaEko

Hundburen passade kanon i bilen, så nu slipper vi byta bil =)
    Så nu ska det få plats både hund och barnvagn där bak!

Har även pysslat ihop min dörrkrans nu, försöka få till lite mysiga julpyssel så här i renoveringskaoset.
    Kan inte fatta att det bara är 1 vecka kvar till 1:a advent imorgon.

Vad pysslar ni andra med inför julmyset? 

• LillaEko

En liten fråga:

Vi är bjudna på bröllop för en kompis den 18/2. Bebis är beräknad 6 jan.
    Bröllopet hålls 15 mil bort så kommer bli att övernatta.
    Är nu väldigt kluven över hur vi ska göra, är ju vårt första barn så vet ju inte alls hur jag ska tänka.

Hur hade ni gjort? 

• LillaEko

Vi tillhör Jönköpings landsting.
    Har fått två från huggie, babyboxen ska vi hämta när vi ändå hämtar vagnen.
    Liberoväska verkar man tyvärr inte få här vad jag hört?!?!?!

Så tänkte att det borde vara smart att köpa iallafall 1 paket?!?! 

Svar på tråden Januaribebis 2012