Januaribebis 2012
Pusselbiten86: vad är det för app du har som mäter värkarna?
Hoppas det lugnade sig och att du fått sova gott i natt.
Pusselbiten86: vad är det för app du har som mäter värkarna?
Hoppas det lugnade sig och att du fått sova gott i natt.
Har bokat "sista" semestern nu.
En julklapp till oss, en natt på hotell 10-11/12 i Kalmar, äta ute och bara mysa.
Vi har annars som tradition att åka iväg över nyår, men känns som det är lika bra att hålla sig hemma (har ju bf 6/1).
Har ni tänkt göra något liksom "sista"??? Vi väntar ju första, så är ju inte länge kvar som vi är själva!
V35(34+0) idag och 40 dagar kvar!
Snart bara en ynka liten månad kvar, snacka om att tiden gått fort om man ser tillbaka!

Vi är beräknade 6:e, så när klockan slagit tolv på nyår ska jag börja mitt "kom ut bebis" projekt :p
Tycker ju att det redan börjar bli för jobbigt :(
Men men, bäst för liten om det blir efter nyår ju, så bara att börja lugna ner tempot lite.
Sitter och laddar för ett pass Body Pump nu vid 10.00.
Men börjar nu fundera på hur länge man kan hålla på, är nu i v 35 (34+1).
Någon mer som fortfarande tränar? Hur länge har ni tänkt hålla på?
Elison: ja, har hört att utfall ska man verkligen undvika om man känner av fogarna. Jag känner ju inte av mina, men kör utfallslåten utan vikter nu (är nog med den inbyggda vikten på magen). Rygglåten kör jag med lösa vikter då stången annars tar emot magen och på så vis ger det ju inte rätt effekt. Sen är det maglåten jag ändrat på med, tränar bara sneda nagmusklerna nu.
Kändes jättebra idag, så fortsätter ett tag till, men max dec ut. Har ju bf 6:e jan.
Älskar ju verkligen energin och endorfinerna man får efteråt. Så i em har det bakats pepparkaksdeg och sen lussebullar!
Men nu uppskattade fötterna verkligen ett fotbad och slapp i soffan :)
Elison: här är en till som är less på kroppen och att inte kunna/orka allt som innan.
Att snöra på kängorna är ju ett helt företag, och ont gör det när man trycker ihop hela magen.
Men är väl ändå tacksam över att jag med undantag för enstaka dagar orkar gå rätt långa rundor med hunden och träna. Det gör otroligt mycket för det psykiska välbefinnandet.
Jag sover ju dessutom relativt bra oftast. Förutom några kisspauser och att jag vaknar runt sju, men har alltid varit morgonpigg.
Jag ska med baka pepparkakor idag :)
Men bara gjort en halv sats deg. För här äts det oftast inte upp. I onsdags slängde jag förra årets pepparkakor som jag hittade när jag kollade i burken :s
Renoveringen är nu också klar så mannen ska bara kolla över listerna igen nu efter golvslipningen. Sen ska vi montera bebismöbler idag :)