• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Sapato

Åhh, att jag inte tänkt på min sportbh. Den åker på strax
    Har super känsliga bröst också

• Sapato

Hitnrun: usch då. Håller tummarna att det inte kommer igen. Kul å se bebis

• partouze

Jag har inte haft några ömma bröst men därimot sjukt ömma bröstvårtor. Skall också inhandla en sportbh snart =)

BF 10/1-2012 <3
  • MaHo89

har aldrig ägt en förr men köpte en idag och denna ska jag sova med inatt =) på dagarna går det ju bra med bara bh men på nätterna vill jag inte ha bh, då är ju sportbhn underbar =)

• fabler

Hitnrun: vad mysigt att du fick se bebisen men destor jobbigare med gallstensanfall. Hoppas du slipper flera under grav nu.

MaHo89:  Ja inte är de bekvämt med brösten just nu. Kan inte minnas att mina blev så här tunga så här tidigt med sonen. Men de va smart med sportBH blir nog och ta fram de jag har och börja använda nu.

elias är världens sötaste!!!
  • Jämthund

Ang. Ömma bröst... Hade hyggligt ont dem första veckorna men det gick snart över fram tills ett par veckor sedan.. Ruskigt ont i brösten på nätterna. Det gör ju jätteont att vända sig om..

• RaraS

Jo, det är väl bra att Medistore reagerade, men jag börjar desperat sakna en Angelsound....måste nog åka förbi Teknikmagasinet i veckan.

Ni alla skriver hur ni känner fladder och till med att babyn sparkar. Jag känner INGENTING! Jo, jag har ju ont i ryggen, lite foglossning, jag kräks...men inget från babyn och har aldrig gjort. Detta är mitt första barn så jag vet inte heller hur det ska kännas. Jag är i v 15+0 idag. Men ni är ju några som har typ känt fladder från v 11...jag försöker ju tänka att det inte betyder något. Att vissa inte känner något på länge, men ett litet livstecken hade ju varit fint!

Jopp...nu får jag åka och införskaffa en ny Angelsound! Och det är jäkligt frestande att inte testa den Angelsounden som jag har liggande i garaget som Medistore har sagt att jag ska kassera. Tur att de hörde av sig idag annars hade jag nog gjort det!

Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • harmonihalsa

Jag håller med om känsliga bröstvårtor. Jag ammade min son länge så mina bröst hann nog inte minska fullt för hade fortfarande mjölk i dem men nu kommer det inte som strålar längre som det gjorde länge innan utan är råmjölk redan faktiskt. Upptäckte det precis. Det minns jag inte att jag fick så tidigt sist.

• bumbi 84
    cabrera skrev 2011-07-24 13:16:28 följande:
    Är det bara jag som är i v 16 och kräks fortfarande :(
    jag är i vecka 15 och spyr än. men jag har spytt hela grav med dom andra 3.
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf Jan -12!
  • Niins
    RaraS skrev 2011-07-24 20:32:23 följande:
    Jo, det är väl bra att Medistore reagerade, men jag börjar desperat sakna en Angelsound....måste nog åka förbi Teknikmagasinet i veckan.

Ni alla skriver hur ni känner fladder och till med att babyn sparkar. Jag känner INGENTING! Jo, jag har ju ont i ryggen, lite foglossning, jag kräks...men inget från babyn och har aldrig gjort. Detta är mitt första barn så jag vet inte heller hur det ska kännas. Jag är i v 15+0 idag. Men ni är ju några som har typ känt fladder från v 11...jag försöker ju tänka att det inte betyder något. Att vissa inte känner något på länge, men ett litet livstecken hade ju varit fint!

Jopp...nu får jag åka och införskaffa en ny Angelsound! Och det är jäkligt frestande att inte testa den Angelsounden som jag har liggande i garaget som Medistore har sagt att jag ska kassera. Tur att de hörde av sig idag annars hade jag nog gjort det!
    Jag är i v 16+5 och jag har INTE känt något fladder eller något som skulle kunna vara bebis!
    Har hört hjärtljuden med Angelsoundet, så det har gjort mig lugn! Har ingen som helst mage heller, men det ploppar väl ut helt plötsligt!
Svar på tråden Januaribebis 2012