• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • harmonihalsa

Jag känner heller inget i magen. Ibland känner jag något men tolkar det som tarmrörelser. Jag kände inte förren mellan vecka 18-20 sist så blir nog samma denna gången. När jag läser om det så skriver många om graviditeter och att man oftast inte känner det förren lite senare i graviditeten. Beror nog på var bebisen ligger m.m.

• Marsätt

Vad olika det verkligen är... jag har inte spytt i någon av mina graviditeter..

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥ ♥Lill Knutte 2012♥
  • jessielarsson

Har med sjukt öma b-vårtor. ÄR lugnt så länge jag har bh och ingen 2.5 åring ska börja klättra, då gör det ont så in i helvete. Men behöver än så länge inte sova med någonting på. Dom har dock bärjat växa så jag märke ju att det blir jobbigare att vända mig då dom skrapar i madrassen. Men jag många mjuka ammningsbh:ar som jag hade med Viktor som jag använder som slappe bh. Och dom sov jag även med när jag ammade. Ska köpa några nya när det bärjar närma sig. Kostade 99 kr på gekås och funkade som sagt bra som nattbh.

Ser fram emot att shoppa lie nu faktiskt, men det får allt vänta lite iaf. Ska åka till gekås så fort skolorna börjar, då är där inget folk på gekås, ka man gå där i lugn och ro.

• partouze

Jag skall också åka till gekås . Har nära dit och ska nog inhandla de mesta där om allt ser bra ut på RUL  :)

BF 10/1-2012 <3
  • nya mamman

Jag väntar nr 3 och går in i v. 17 imorgon och har inte känt något av bebisen heller vad jag vet. Och då sägs det att man känner tidigare som omföderska... Men med andra barnet kände jag inte förrän v. 20 nångång och då hade jag moderkakan i framvägg så det kan ju vara fallet den här gången oxå. Däremot har jag mage och livmodern syns tydligt när jag ligger på rygg och jag märker att den har växt.
    Skall till mvc imorgon och då hoppas jag få höra ett hjärta slå! Ska på RUL den 4 augusti. Tiden kan inte gå fort nog!!! 

• MiAmore

Imorgon bitti åker vi iväg till Kolmårdens djurpark och kommer inte hem förens på lördag, så jag passar på att önska alla en trevlig vecka!
    PS. Sedan i fredags har lill bäs buffar blivet riktigt starka och tydliga, och idag har den haft kickboxningsmatch flera gånger. Hjärta  *mys!* PS.

♥Milo 090107♥ Bebis i magen bf. 120109 ♥
  • bumbi 84
    MiAmore skrev 2011-07-24 21:32:44 följande:
    Imorgon bitti åker vi iväg till Kolmårdens djurpark och kommer inte hem förens på lördag, så jag passar på att önska alla en trevlig vecka!
    PS. Sedan i fredags har lill bäs buffar blivet riktigt starka och tydliga, och idag har den haft kickboxningsmatch flera gånger. Hjärta  *mys!* PS.
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf Jan -12!
  • syntetica

Bara jag som funderar över det här med att ens vänner försvinner när man blir gravid? Eller kanske bara jag som råkat ut för det?

• nya mamman
    syntetica skrev 2011-07-24 21:37:24 följande:
    Bara jag som funderar över det här med att ens vänner försvinner när man blir gravid? Eller kanske bara jag som råkat ut för det?
    upplevde samma sak när jag vänta mitt första barn! Nu vet jag vilka mina vänner är, på riktigt!!!
  • MiAmore
    syntetica skrev 2011-07-24 21:37:24 följande:

För vår del var det inte så eftersom att alla våra vänner hade precis själv fått barn när vi fick vår son. Men har hört om många som är med om det vilket kännns jätte tråkigt
    ♥Milo 090107♥ Bebis i magen bf. 120109 ♥
Svar på tråden Januaribebis 2012