Januaribebis 2012
Ska ju till Bm på måndag, så lika bra att nämna att fötterna börjat klia kanske.
Ska ju till Bm på måndag, så lika bra att nämna att fötterna börjat klia kanske.
I natt har jag verkligen fått sova, ca 22.00-8.00, med 2 kissepauser och sen kanske en 20-30 min max för att somna om( pga av klådan på fötterna).
Men mår skit ändå, hur trött och konstig som helst....misstänker att jag helt enkelt fått sova för BRA.
Själv drömde jag att mannen och jag skulle ut och tjuvfiska vid mina föräldras gamla gård ;)
Helskumt.
Fötterna känns faktiskt konstiga idag, varma, kliiga och bara allmänt konstiga. Har smörjt in dem så hoppas det ska hjälpa nu.
22 dagar kvar till bf, helskumt och overkligt. Men också bara 17 dagar kvar till det nya året =)
anonyym: när jag och min man kollat igenom fk hemsidan så hade vi fortfarande en hel del frågetecken så vi bokade ett möte.
Var där nu i em och fick träffa en jättetrevlig tant så nu känns det som vi fått en massa kött på benen och tips på hur vi ska tänka osv. Kan verkligen rekommendera det om man känner sig lite osäker i denna djungeln!
Blahablähä! Tur jag fick många timmars sömn igår natt.
För nu i natt har det bara blivit tre timmar typ. Varit vaken sen ca 3.00 nu! Hopplöst att somna om, trots att jag är skittrött, men ska väl försöka en stund till innan man ger upp.
2 timmar sömn till fick jag :) lyckades till sist somna om strax innan sex. Välbehövligt!
Någon mer som blivit hopplöst sötsugen nu på slutet? Är det kroppen som ställer in sig på vad som komma skall med att skrika efter kolhydrater?!??
V 38(37+0) idag och endast 21 ynka dagar kvar. Men väldigt välkommet redan om 16 dagar ;)
Jag brukar ju annars vara duktig på att hålla mig ifrån sött på vardagarna.
Men nu är det ju typ inte ens lönt att försöka.
Usch och fy, men här slinker det nog ner sött var dag numera.
Har bakat julkolor, (hälften har försvunnit på något konstigt vis) men vågar inte baka det andra förrän nästa vecka....så det finns kvar till jul!
Ringde bm idag ang klådan under fötterna. För på morgonen har det även börjat lite smått i händerna.
Var dit en sväng 11.45 och hon kunde tyvärr inget göra en fre, för de särskilda testerna analyseras visst bara tors.
Så hon skickar oss till förlossningen och låter dem avgöra om det ska sättas in någon medicin eller inte.
Så vid 14.30 ska vi till förlossningen. Kan väl erkänna att jag mest tycker det ska bli spännande att få komma dit och kolla in läget. BM trodde de kanske ville köra ctg, och även det kunde ju vara spännande =)
Men har försäkerhetsskull börjat packa lite nu som vi kan ta med. Hua så svårt det är att veta vad man ska packa till sig själv och gubben. Borde väl räcka med ett ombyte för mannen?
Fick komma hem från förlossningen :)
Va ju inne för en check pga klådan. Fick sitta med ctg och liten mår super. Blodproverna såg också bra ut. Så blev klådstillande tabletter, och nytt blodprov på tis fast fastande för att kolla efter de här gallsafterna som visar om levern är påverkad.
Men känns bra att ha fått se ett förlossningsrum, deras badkar och lite sådant nu innan under lugna omständigheter
Oj vad jag fått sova. Läkaren varnade mig om att jag skulle bli väldigt såsig av klådtabletten, och att den därför är så bra att ta inför natten så man får sova.
Somnade ca 21.30 igår och har precis vaknat, 1 kissepaus runt 3 bara och somnade om direkt. Ljuvligt!!!!