Januaribebis 2012
Jag skulle nog ringa in till förlossningen, de borde väl vilja ha in dig för en koll ifall det skulle vara vattnet.
Jag skulle nog ringa in till förlossningen, de borde väl vilja ha in dig för en koll ifall det skulle vara vattnet.
SysterAnna: har för mig att det var en blankett med i brevet när jag fick beskedet om att min gp var beviljad. På den skulle jag fylla i om jag gick det datum jag beviljats och om jag skulle jobba något alls under perioden.
Har ni tänkt på att om 2 veckor och 15 Tim och 38 min är det nytt år :)
Här har det snöat lite i natt, hoppas det kommer mer under dagen.
Igår hann jag med en hel del, bakade tre sorters julgodis, städade, handlade, ordentlig runda med hunden och lite annat fix och trix. Känns i ryggen idag :/ inte känt av den något direkt så innan.
Här i vårt landsting får man hyra en tens för 300:-/ mån. Mannen och jag tycker det låter smart så man dels kan va hemma längre när det är dags, dels ha med den in till fl och dels ha den nu när jag känner av ryggen lite. Någon som hyrt en el funderar på det?
Ja just det, nyår är ju på lördan :p 13 dagar ska det vara då ju istället för två veckor
Varit ute i över 1 timme med hunden och promenerar i raskt tempo och pulsat snö.
Nu har jag ont, snacka om att fogarna i ljumskarna inte gillade det, och ryggen är trött.
Men får väl egentligen inte gnälla, självförvållat och promenaden var riktigt härlig och svettig.
Här tror ja vi får hyra tensen för 300:-, men en dag som denna tror jag det är värt det. Sp imorgon ska jag ta tag i det.
Haanky: tyst :p jag har köpslått lite med bebis i magen att stannar den i magen till efter nyår så ska den få en moped i 15 års present. Men då gäller det att den kommer mellan ca 1-8 januar (har bf 6/1). Går jag över mer tjurar jag å då blir det ingen moped ;) så hoppas liten har respekt för sin mor och gör mig till viljes.