M karl skrev 2011-06-12 13:55:03 följande:
Jag väntar vårt första barn omkring 8 januari. Imorgon ska vi på VUL och jag hoppas att allt ser bra ut. Är sjukt nervös då många av mina gravidsymptom har försvunnit, kvar finns tröttheten. Jag hoppas verkligen att allt ser bra ut där inne för just nu känner jag ju ingenting.
Annars så tycker jag att jag blivit väldigt hårig på kroppen, iaf på magen och i ansiktet. Har någon annan upplevt samma sak?
Jag har heller inga symtom kvar. Fick dock ta ett test hos BM på inskrivningssamtalet i fredags och hon sa: Såhär brukar inte testen se ut. Ditt teststreck kommer fram väldigt mycket snabbare än kontrollstrecket, det är ingen tvekan om att du är gravid! Så jag får väl tro henne. (Även om jag vet att man får utslag även om man fått tex MA)
Imorgon ska vi också på VUL. Jag är sjukt nervös redan och mår fan illa av nervositet bara jag tänker på det. Så jag försöker att inte tänka på det så mycket. Men det känns som jag väntat så länge nu och jag är så spänd och förväntansfull på vad de kommer hitta. En bebis? Ingen bebis? Två bebisar? ih! :)