• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • roxylady
    missable skrev 2011-09-29 20:29:59 följande:
    Hoppas verkligen det är så! Leka tvättmaskin, det var ett bra uttryck! Det snor jag :D
    Hoppas att hon börjar böka ikväll igen, har haft rätt mycket de senaste dagarna och inte haft chans att slappna av heller... Är i v24 nu, men känner jag inget ikväll så ringer jag imorn, så slipper jag oroa mig hela helgen!!!
    Din oro kan ju bidra till att hon ligger mer still för att hon också blir orolig och ligger då still istället. De kan tydligen reagera så också. Så försök få en riktig sömn i natt och slappna av så ska du se att hon "leker tvättmaskin" igen när hon känner att du slappnat av :) Ja men gör det för det är inte bra att vara orolig.

Hihi ja jag visst är det rätt kul? :p Det känns ju som de "leker tvättmaskin" där inne ibland! Min bebbe kan sparka inåt, åt höger, åt vänster, nedåt, uppåt och framåt ibland under en timme. Känns lite roligt :P Men oftast sparkar h*n till höger från mitt eget håll som jag ser magen om man säger så.
  • roxylady

Sur jag blev ikväll.. vi beställde ett babyskydd från allt för föräldrar till kampanjpris förra veckan. Fick hem en barnstol istället av värde för 600kr. Då har alltså den här andra kunden fått mitt babyskydd som är värt nästan tusen spänn mer.. kul om hon skiter i att skicka tillbaka det.. iofs inte mitt problem för de får ju fixa fram just det babyskyddet jag ska ha även om det nu är slut i lager som det nu verkar vara.. suck... blev bara så tjurig när jag hade sett fram mot att få hem det nu.. jobbig procedur att skicka tillbaka å hålla på bara...

• missable
    roxylady skrev 2011-09-29 20:40:24 följande:
    Sur jag blev ikväll.. vi beställde ett babyskydd från allt för föräldrar till kampanjpris förra veckan. Fick hem en barnstol istället av värde för 600kr. Då har alltså den här andra kunden fått mitt babyskydd som är värt nästan tusen spänn mer.. kul om hon skiter i att skicka tillbaka det.. iofs inte mitt problem för de får ju fixa fram just det babyskyddet jag ska ha även om det nu är slut i lager som det nu verkar vara.. suck... blev bara så tjurig när jag hade sett fram mot att få hem det nu.. jobbig procedur att skicka tillbaka å hålla på bara...
    Vilket företag leverade det till dig???
  • roxylady
    missable skrev 2011-09-29 20:49:52 följande:
    Vilket företag leverade det till dig???
    Allt för föräldrar...  Ska ringa dem imorgon.
    missable skrev 2011-09-29 20:50:44 följande:
    Tvättmaskinen är igång igen! :D
    hihi ja men där ser du ;) Hon kanske bara var lite pömsig idag? hihi
  • missable
    roxylady skrev 2011-09-29 20:55:33 följande:
    Allt för föräldrar...  Ska ringa dem imorgon.
    Jo det fattade jag, men var det posten eller dhl, schenker, jetpak??
  • PrickenoGrodan
    LillaEko skrev 2011-09-29 20:08:05 följande:
    De fanns varken blod eller bakterier i men början på infektion. Så läkaren rådde mig att göra som jag brukar, försöka "skölja" bort det med massa vatten och gärna citronvatten. Avskyr antibiotika så extremt tacksam att jag slapp det!

Hur kunde han/hon se att det var början på infektion? Skickades ett prov på odling.
  • LillaEko

Hjälp vad kvällstrött jag börjat bli igen. Skönt att få krypa i säng redan 8-9.
    Men ska verkligen inte gnälla. Orkat motionera både mig och hunden rätt tufft i 1,5 timme både mån, tis och idag. Hoppas orka ett pass pump imorgon med!

• LillaEko

Lilla Pricken: ingen aning! Men är glad så länge jag sliper den där hemska antibiotikan. Tycker dessutom att det redan känns bättre efter 2-3 liter vatten idag!

• roxylady
    missable skrev 2011-09-29 20:56:45 följande:
    Jo det fattade jag, men var det posten eller dhl, schenker, jetpak??
    Jaha oh sorry.. gravidhjärnan är igång igen ha ha!! :p Det var Schenker.
Svar på tråden Januaribebis 2012