• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • PrickenoGrodan
    LillaEko skrev 2011-09-29 21:03:18 följande:
    Lilla Pricken: ingen aning! Men är glad så länge jag sliper den där hemska antibiotikan. Tycker dessutom att det redan känns bättre efter 2-3 liter vatten idag!
    Tveka inte att söka igen om det inte känns bättre efter några dagar även om du fasar för antibiotika.
  • missable
    roxylady skrev 2011-09-29 21:09:10 följande:
    Jaha oh sorry.. gravidhjärnan är igång igen ha ha!! :p Det var Schenker.
    HAHA! vadå hjärna, ska man ha en sån när man är gravid??? Kolla med Allt för föräldrar, kan vara de som markerat fel från början, och kan inte de hjälpa dig något vidare proffsigt, hojta till då, jag kan en del genvägar =)

Nu kryper jag till sängs! Ska köra maken till jobbet imorn bitti tidigt sen när jag hämtar honom vid lunch ska vi fara till Göteborg och shoppa Mammakläder med min Mamma <3 Lär ju få läsa ikapp på måndag vad som hänt i tråden! 
  • roxylady
    missable skrev 2011-09-29 22:00:11 följande:
    HAHA! vadå hjärna, ska man ha en sån när man är gravid??? Kolla med Allt för föräldrar, kan vara de som markerat fel från början, och kan inte de hjälpa dig något vidare proffsigt, hojta till då, jag kan en del genvägar =)

Nu kryper jag till sängs! Ska köra maken till jobbet imorn bitti tidigt sen när jag hämtar honom vid lunch ska vi fara till Göteborg och shoppa Mammakläder med min Mamma <3 Lär ju få läsa ikapp på måndag vad som hänt i tråden! 
    Nä jag tror jag lämnar hjärnan i sängen föresten av graviditeten ;) Känns som man gjort det ibland iaf hahahah!
    Jo jag ska ringa dem imorgon. De har satt fel lapp på fel paket bara vad vi förstått så jag hoppas de har fått samtal från den andra kunden också imorgon när jag ringer dem :) Åh tack! Ja men det ska jag göra :D

Det ska jag också! Åh vad kul!! Kika på H&M! Är supernöjd med deras mammakläder :) Har tre par jeans. Är sugen på ett par till för att de är så snygga! Sov så gott nu och ha en kul shoppingdag med mamma din! :)
  • missable
    roxylady skrev 2011-09-29 22:07:32 följande:
    Nä jag tror jag lämnar hjärnan i sängen föresten av graviditeten ;) Känns som man gjort det ibland iaf hahahah!
    Jo jag ska ringa dem imorgon. De har satt fel lapp på fel paket bara vad vi förstått så jag hoppas de har fått samtal från den andra kunden också imorgon när jag ringer dem :) Åh tack! Ja men det ska jag göra :D

Det ska jag också! Åh vad kul!! Kika på H&M! Är supernöjd med deras mammakläder :) Har tre par jeans. Är sugen på ett par till för att de är så snygga! Sov så gott nu och ha en kul shoppingdag med mamma din! :)
    Jag tror att min man "sköt" ut hjärnan när bebis blev till, för jag brukar vara virrig, men såhär... suck suck!

Har ett par jeans från H&M, supernöjd!, ska inhandla PO.P jackan tänkte jag, har inte en jacka som går att stänga! H&Ms tröjjor tycker jag är lite korta, men får se, finns ju lite mer i Göteborg än här hemma i Växjö! 

TREVLIG HELG PÅ ER ALLA! 
  • roxylady
    missable skrev 2011-09-29 22:11:17 följande:
    Jag tror att min man "sköt" ut hjärnan när bebis blev till, för jag brukar vara virrig, men såhär... suck suck!

Har ett par jeans från H&M, supernöjd!, ska inhandla PO.P jackan tänkte jag, har inte en jacka som går att stänga! H&Ms tröjjor tycker jag är lite korta, men får se, finns ju lite mer i Göteborg än här hemma i Växjö! 

TREVLIG HELG PÅ ER ALLA! 
    Haha ja min med då isf ;)

Ja men visst är de sköna! Älskar slimjeansen för 299;- som finns i svart å demin.

Åh ja perfekt köp! Jag har köpt den jackan. Igår faktiskt! Tog den gröna! Älskar den redan :) Man kan ju ha den redan nu utan fodret i! Vilken färg ska du ha?

Detsamma!
  • missable
    roxylady skrev 2011-09-29 22:13:28 följande:
    Haha ja min med då isf ;)

Ja men visst är de sköna! Älskar slimjeansen för 299;- som finns i svart å demin.

Åh ja perfekt köp! Jag har köpt den jackan. Igår faktiskt! Tog den gröna! Älskar den redan :) Man kan ju ha den redan nu utan fodret i! Vilken färg ska du ha?

Detsamma!
     Jag ska ha svart, har stickat en LIME (spygrön enligt vissa) halsduk, med lila och svarta knappar, den skär sig mot den gröna jackan som jag helst hade haft =( Får lägga upp en bild på den.. upptäckte idag att den går perfekt runt brösten så jag kan ha den som bröstvärmare HAHA
  • roxylady
    missable skrev 2011-09-29 22:24:05 följande:
     Jag ska ha svart, har stickat en LIME (spygrön enligt vissa) halsduk, med lila och svarta knappar, den skär sig mot den gröna jackan som jag helst hade haft =( Får lägga upp en bild på den.. upptäckte idag att den går perfekt runt brösten så jag kan ha den som bröstvärmare HAHA
    Ja men då är ju den svarta snyggast :D Ja men gör det! Kul att du stickat! Vill också kunna det. Men har blivit tipsad av leia här inne om ett annat sätt att sticka på som jag ska prova sedan tänkte jag :) Hahahaha gött!!! Kanske ska sticka mig en bröstvärmare till vintern då =P Har du provat PoP jackan än? Kan ju tala om att den är hur skön som helst! Så bra att den kommer sitta bra även när man inte är gravid längre också!! Tanten som äger pop butiken här har en. Och hon har ju inte haft barn på bra länge :)
  • zatori

LillaEko: Jag har också känt mig sjukt trött de senaste veckorna, men misstänker att det beror på järnvärdet som var lågt vid senaste bm-besöket förra veckan. Har ätit järntabletter i en vecka nu och hoppas att det är på väg att ordna till sig snart!

• LillaEko

Jag tar järn 3 gånger i veckan sen 2 veckor. Men eftersom jag ändå har energi till träningen tycker jag inte det är så farligt. Men segt att stupa i sän

Svar på tråden Januaribebis 2012