• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • missable
    Sapato skrev 2011-10-18 13:03:10 följande:
    Ska också ha det, så mycket som jag promenerar måste flaskan/kaffet vara lättillgängligt
    roxylady skrev 2011-10-18 12:55:36 följande:
    Härligt! :)
    Okej ja men det är ju klart. Åh sådant är så roligt! Det gjorde jag också på en annan hemsida förut för att se hur mkt allt blev totalt :D Jag ska ha (vilket min sambo tycker är störtonödigt men får det ändå *fniss) en flask/kopphållare hahah!
    Lattemammor
  • Sapato
    missable skrev 2011-10-18 13:05:05 följande:
    roxylady skrev 2011-10-18 12:55:36 följande:
    Härligt! :)
    Okej ja men det är ju klart. Åh sådant är så roligt! Det gjorde jag också på en annan hemsida förut för att se hur mkt allt blev totalt :D Jag ska ha (vilket min sambo tycker är störtonödigt men får det ändå *fniss) en flask/kopphållare hahah!
    Lattemammor
    Grabbarna på jobbet sa att latte försäljningen kommer öka massor nästa år när jag går hemma
  • missable
    Sapato skrev 2011-10-18 13:06:50 följande:
    Grabbarna på jobbet sa att latte försäljningen kommer öka massor nästa år när jag går hemma
    Haha, underbart!!! Eller en varm choklad från Espresso House hade ju inte suttit fel nu, med massa grädde... mmmm 
    Jag skulle vilja att det fanns typ som det finns på cyklar, en springer, så jag kan koppla fast hunden... 
  • roxylady

Sapato och missable:

Hahaha självklart ;) Ja men precis det blir ju mer lättillängligt då ;)

Åh choklad med grädde! Vad sugen jag blev på det nu! Ja det vore gött! Vi kommer förmodligen vara lite hundvakt sedan så det skulle jag också vilja ha :)

• ccecy

Jag har inte ens fått höra om någon föräldrakurs, men kanske får information nästa gång jag går till MVC 2.11 :) men antar att de blir i december, har Bf 17.1 men har en känsla att de lär väl börja fredagen den 13onde :D

• missable
    roxylady skrev 2011-10-18 13:17:57 följande:
    Sapato och missable:

Hahaha självklart ;) Ja men precis det blir ju mer lättillängligt då ;)

Åh choklad med grädde! Vad sugen jag blev på det nu! Ja det vore gött! Vi kommer förmodligen vara lite hundvakt sedan så det skulle jag också vilja ha :)
    Har fått noja på choklad och grädde... är inne på min 4:e kopp.. dock har jag gjort den själv! :-P men det duger... 
    hittade ett jätte gott kakao att göra chokladmjölk på, och sen med smaksättar tips! Chokladmjölk med chili är favorit, annars är det grymt gott med chokladmöjlk med kardemumma och kanel!
    Eller kanelknäckebröd.. mmmmm... 
  • roxylady
    missable skrev 2011-10-18 13:21:32 följande:
    Har fått noja på choklad och grädde... är inne på min 4:e kopp.. dock har jag gjort den själv! :-P men det duger... 
    hittade ett jätte gott kakao att göra chokladmjölk på, och sen med smaksättar tips! Chokladmjölk med chili är favorit, annars är det grymt gott med chokladmöjlk med kardemumma och kanel!
    Eller kanelknäckebröd.. mmmmm... 
    Vad är det för kakao du gör grädde på då? Gör du hela från scratch? Jag skulle gärna vilja kunna det :) Min faster gjorde det alltid när jag var liten. Det är ju såååååå gott!! :D
    Oh chili? Det var annorlunda!

Ja de där twixcheesecake såg ju sjukligt goda ut! MUMS!!!!!!!!
  • Some

För oss blir det ingen föräldrakurs. Förra gången ställdes den in pga. svininfluensan och nu får vi ingen för att det är andra barnet. Lite surt är det allt, jag hade velat få informationen om förlossning och lite annat.

happy until proven otherwise
Svar på tråden Januaribebis 2012