• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Tärning6

har tagit vaccin mot svin influensan 1gg för typ 1år sen lite drygt men jag tänker inte ta de igen för jag kan ju inte behöva ta de två gg

• Jessica82

vilken morgon :) underbart med barn, stora killen står och skriker efter en halsduk 5 min efter att skolan börjat :-O halsduk nu det är typ 7+ ute?

samtidigt har 2 åringen som håller på att bli blöjfri bajsat i kallingarna men säger att han kissat, varpå jag rycker av han kalsongerna lite stressat och inser försent att det faktiskt inte var nått kiss...

slutar med att hallen måste saneras och lilleman duschas innan vi kommer iväg nånstans. nu äntligen är jag hemma igen och får köra tvättmaskin medans jag äter min frukost som jag inte hunnit med än

och snart kommer lillan som oxå ska ha sin del av uppmärksamheten  hehehehe! underbart  

• Tärning6
    Jessica82 skrev 2011-10-19 08:35:31 följande:
    vilken morgon :) underbart med barn, stora killen står och skriker efter en halsduk 5 min efter att skolan börjat :-O halsduk nu det är typ 7+ ute?

samtidigt har 2 åringen som håller på att bli blöjfri bajsat i kallingarna men säger att han kissat, varpå jag rycker av han kalsongerna lite stressat och inser försent att det faktiskt inte var nått kiss...

slutar med att hallen måste saneras och lilleman duschas innan vi kommer iväg nånstans. nu äntligen är jag hemma igen och får köra tvättmaskin medans jag äter min frukost som jag inte hunnit med än

och snart kommer lillan som oxå ska ha sin del av uppmärksamheten  hehehehe! underbart  

Låter som en underbar morgon, ja vi prövade potträning här med men han ville ej så ja vi har kört blöja ett tag nu så ska vi pröva snart igen, Vet ej vad vi gjorde för fel men han kissade bara så fort vi tog på kläder inte på toan men i kalingar å byxor vet ej vad jag ska göra
  • chicopico

Jag hade bf 28januari med min första och hela tiden kändes de som att hon skulle komma lite tidigare, det var bara en känsla jag hade, men hon kom inte förrän 9februari Med tvåan räknade jag med att gå över och det gjorde jag också (7 dagar). Nu har jag bf 14januari och går säkert över ett par dagar denna gången med

• Pusselbiten86

Baaaara 96 dagar kvar nu :) Men tror grodan kommer innan!

Noah 060526, Thias 070724, Alwin 091210, Gravid BF Jan 2012 :)
  • coockiejar

Heeje :)

Var hos BM idag och lilla pytte ligger med huvudet ner men det är fortfarande rörligt. Misstänkte det då jag känt honom sparka på rätt bra med fötterna uppåt mot bröstkorgen. Mitt SF i vecka 29 är 28 cm...i vecka 26 hade jag 26-27...jag ligger fortfarande lite över medelkurvan men BM sa att hon inte känner att jag har en stor bebis där inne. Lilla hjärtat slog i 135 skrev hon i papprena...men han varvade från 133-158 när vi lyssnade vilket är helt normalt och vad de vill höra.
    Ha en finfin onsdag :)

• missable
    coockiejar skrev 2011-10-19 10:00:17 följande:
    Heeje :)

Var hos BM idag och lilla pytte ligger med huvudet ner men det är fortfarande rörligt. Misstänkte det då jag känt honom sparka på rätt bra med fötterna uppåt mot bröstkorgen. Mitt SF i vecka 29 är 28 cm...i vecka 26 hade jag 26-27...jag ligger fortfarande lite över medelkurvan men BM sa att hon inte känner att jag har en stor bebis där inne. Lilla hjärtat slog i 135 skrev hon i papprena...men han varvade från 133-158 när vi lyssnade vilket är helt normalt och vad de vill höra.
    Ha en finfin onsdag :)
    Härligt! Du kankse bara har mycket forstervatten då? Men 1-2 cm på 3 veckor är ju inte så farligt!
    Ska till BM imorn, kan knappt vänta!!
    roxylady skrev 2011-10-19 09:12:39 följande:
    Då var det min tur att skriva att jag har 100 dagar kvar idag!:)
    Lovely! Sakta men säkert =)

Måste bara säga att jag blev så glad imorse när jag skulle upp och äta frukost! Hittade en lapp från maken där det stog: Älskar dig överallt annat (förutom Lilja). Puss
    Var tvungen att ringa och störa mitt i ett möte och fälla en gravidtår =) 
Svar på tråden Januaribebis 2012