Cvb skrev 2011-10-20 14:08:18 följande:
Vad mysigt ! :)
Vår gosse är mer vild än tam nu i magen.. och hans rörelser känns så mkt mer nu och ibland är dom obehagliga !
I morse bad jag flera gånger om att han skulle sluta, att han skulle sova istället. Jag kunde helt enkelt inte somna om pga hans rörelser. Och så hade han hicka på det och det gillar han inte, tror jag. Han sparkar som bara den då ! :p
Men i övrigt är det supermysigt med dessa rörelser och när sambon får känna det. Hans ögon lyser upp på sånt fint vis då :)
Ja men det är ju det hihi!!
Haha tycker det är så roligt när det blir sådär. Är det speciellt när ni gått och lagt er på kvälen också?? Det är då våran vild* börjar som hårdast och mest! ;) Hihi vilken buse! Åh ja men det är klart, hickan kanske blev lite jobbig för honom då. Klagar med att sparka då kanske? Ja men verkligen!! Ja det är så kul att se sambom bli så glad!!
Måste hålla med om att det kan faktiskt börja bli obehagligt också emellanåt nu när de börjat bli större och starkare.
missable skrev 2011-10-20 14:18:22 följande:
Haha! Vad kul!
Cvb skrev 2011-10-20 14:08:18 följande:
Vad mysigt ! :)
Vår gosse är mer vild än tam nu i magen.. och hans rörelser känns så mkt mer nu och ibland är dom obehagliga !
I morse bad jag flera gånger om att han skulle sluta, att han skulle sova istället. Jag kunde helt enkelt inte somna om pga hans rörelser. Och så hade han hicka på det och det gillar han inte, tror jag. Han sparkar som bara den då ! :p
Men i övrigt är det supermysigt med dessa rörelser och när sambon får känna det. Hans ögon lyser upp på sånt fint vis då :)
Haha ja det var det verkligen! :p
Empa86 skrev 2011-10-20 14:43:50 följande:
Mysigt

Våran katt fick sig en riktig spark när hon låg och sov mot min mage för ett tag sen, hon såg sur och förvånad ut samtidigt!
Haha vad roligt!! Satt katten och kurrade då? Hört att bebisar reagerar på det? Även vi kan känna oss lite lugnare av en katts kurrande :) Kanske fick hon sig ett svar där då! Så sött :)