• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-09 09:47:39 följande:
    hallå alla, välkommen till en skön och solig måndag och vecka fylld med snusk och njutning.
    Har det startats en nymedlemstråd eller är det samma, dvs denna som nu förvandlats till medlemstråd?
    kram och smisk
    Hahaha vilken trevlig måndagshälsning
  • Anonym (taurus)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-09 09:55:05 följande:
    Hahaha vilken trevlig måndagshälsning
    tack du, hann läsa ikapp denna tråd och fullkomligt älskat att se vilken flitig och motiverad slyna du är. Sammantaget börjar jag min arbetsvecka ...väldigt kåt....och sugen...du förstår nog vad jag menar;)
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-09 10:08:52 följande:
    tack du, hann läsa ikapp denna tråd och fullkomligt älskat att se vilken flitig och motiverad slyna du är. Sammantaget börjar jag min arbetsvecka ...väldigt kåt....och sugen...du förstår nog vad jag menar;)
    Absolut...
    En ren njutning att vara till din tjänst på det viset.
  • Anonym (Salope)
    Agridulce skrev 2011-05-09 09:50:16 följande:
    Taurus, länk finns i min GB el så pratar du med Salope
    Och godmorgon till dig!
  • Anonym (släppa kraven)

Känner själv att jag har en undergiven sida som jag inte får leva ut helt. Min man är lite för "snäll" för det.
    I det vardagliga livet är jag mer den dominanta och den som styr o ställer så det vore så skönt med någon annan som tog kommandot ibland så man bara kan släppa alla hämningar och ge sig hän att lyda o njuta.

• Anonym (Nybörjare)

Träffade min sambo för c:a 2½ år sedan vi har ett fantastiskt samliv och sexliv, ett tag in i förhållandet så "avslöjade" hon att hon har en undergiven sida som inte fått leva ut innan. Jag blev lite tagen på sängen för att jag levde i ett fantasilöst förhållande innan där det mest spännande jag upplevde var att få ha sex bakifrån en och annan gång.
    Har även en del annat skit i bagaget dels från min uppväxt men framförallt i det förhållande jag levde innan.

Min resa in i det här började för c:a 2 år sedan och det har varit baby steps hela vägen. Men efter att ha läst i den här tråden så släppte jag på hämningarna och gick i rollen som master fullständigt i helgen och vilken fantastisk upplevelse det var både för mig och min sambo. Men som sagt jag är nybörjare så en del "fel" eller vad man skall kalla det blev det men sambon tog de på rätt sätt och sa ifrån och "rättade" till misstagen så att säga. Skall tillägga att hon alltid haft denna sida men aldrig fått leva ut den men efter denna helg vi haft så kommer det bli fler tillfällen.

Så vill bara säga tack till er här som gav mig modet att ta steget fullt ut så att säga.

• Anonym

ansökte om medlemskap i gruppen för ett tagsedan och sitter nu här och hoppas på att bli godkänd. Jag lever tillsammans med min sambo som är den dominanta av oss. Vi lever som dom/ug både till vardags och i sängkammaren. Jag finner det otroligt skönt att totalt lita på att han tar hand om allt :)

• Anonym (UG)
    Anonym skrev 2011-05-09 21:39:55 följande:
    ansökte om medlemskap i gruppen för ett tagsedan och sitter nu här och hoppas på att bli godkänd. Jag lever tillsammans med min sambo som är den dominanta av oss. Vi lever som dom/ug både till vardags och i sängkammaren. Jag finner det otroligt skönt att totalt lita på att han tar hand om allt :)
    Det är lite svårt att veta vem du är av de som ansökt tyvärr... Du får gärna dela med dig lite mer här i tråden ett tag? Gärna med ett personligt namn på din anonymitet så är det lättare att veta att du är du.
  • Anonym (lilla slampan)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-09 21:46:12 följande:
    Det är lite svårt att veta vem du är av de som ansökt tyvärr... Du får gärna dela med dig lite mer här i tråden ett tag? Gärna med ett personligt namn på din anonymitet så är det lättare att veta att du är du.
    Mitt namn här på FL är två smeknamn i ett  och namnen börjar på B och S.

Lägger till lilla slampan som anonym nic  hade tyvärr inte en tanke på det när jag ansökte till gruppen, se det är nu man behöver sin man hemma, då hade jag inte gjort en sådan tabbe.
  • Anonym (UG)
    Anonym (lilla slampan) skrev 2011-05-09 21:52:07 följande:
    Mitt namn här på FL är två smeknamn i ett  och namnen börjar på B och S.

Lägger till lilla slampan som anonym nic  hade tyvärr inte en tanke på det när jag ansökte till gruppen, se det är nu man behöver sin man hemma, då hade jag inte gjort en sådan tabbe.
    Tack för din förståelse lilla slampan!
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...