• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Joppelina
    Anonym (Nybörjare) skrev 2011-05-09 19:24:50 följande:
    Träffade min sambo för c:a 2½ år sedan vi har ett fantastiskt samliv och sexliv, ett tag in i förhållandet så "avslöjade" hon att hon har en undergiven sida som inte fått leva ut innan. Jag blev lite tagen på sängen för att jag levde i ett fantasilöst förhållande innan där det mest spännande jag upplevde var att få ha sex bakifrån en och annan gång.
    Har även en del annat skit i bagaget dels från min uppväxt men framförallt i det förhållande jag levde innan.

Min resa in i det här började för c:a 2 år sedan och det har varit baby steps hela vägen. Men efter att ha läst i den här tråden så släppte jag på hämningarna och gick i rollen som master fullständigt i helgen och vilken fantastisk upplevelse det var både för mig och min sambo. Men som sagt jag är nybörjare så en del "fel" eller vad man skall kalla det blev det men sambon tog de på rätt sätt och sa ifrån och "rättade" till misstagen så att säga. Skall tillägga att hon alltid haft denna sida men aldrig fått leva ut den men efter denna helg vi haft så kommer det bli fler tillfällen.

Så vill bara säga tack till er här som gav mig modet att ta steget fullt ut så att säga.
    Det låter ju härligt för det kan bli en otrolig skillnad om man går från ett torftigt sexliv till ett där det finns så oändligt stort spelrum och ytrymme som det är när det gäller DOM/UG. Flört
  • Anonym (Undergiven)

Men vad f-n! Här skriver man värsta uppsatsen och den bara försvinner. Återkommer senare...

• Anonym (Smiskad)

Är UG även utanför sängkammaren. Fler som har erfarenheter?
    Han beordrar, bestraffar och jag lyder och tar emot. Får aldrig mer än vad jag förtjänar dock.

• Anonym
    Anonym (Smiskad) skrev 2011-05-10 19:26:41 följande:

Han beordrar, bestraffar och jag lyder och tar emot. Får aldrig mer än vad jag förtjänar dock.

På vilket sätt blir du bestraffad och vid vilka tillfällen? 
  • Anonym (Salope)

Inte från en kvinnas perspektiv, men har pratat lite med en man som vill ha det så. Han har förklarat sin synpunkt på det hela.
    Hur fungerar er vardag?
  • Anonym (Smiskad)
    Anonym skrev 2011-05-10 19:29:28 följande:
    På vilket sätt blir du bestraffad och vid vilka tillfällen? 
    Oj vad snabbt!
    Det är olika. Om jag exempelvis har brytit mot någon regel eller varit uppkäftig. Blir oftast bestraffad med bältet. Brukar få luta mig över köksbordet och ta emot rappen.
  • Ernst Hugo
    Anonym (Smiskad) skrev 2011-05-10 19:36:52 följande:
    Oj vad snabbt!
    Det är olika. Om jag exempelvis har brytit mot någon regel eller varit uppkäftig. Blir oftast bestraffad med bältet. Brukar få luta mig över köksbordet och ta emot rappen.
    Får man fråga om du har andra ventiler där du kan ssnacka om detta eller ser du FL som en planka du behöver?
  • Mandi74

Jupp, för mig är det mer än det som bara sker i sängkammaren.
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Anonym (lilla slampan)

Saknar min man så mycket, hatar att han arbetar kväll!!
    känner att jag verkligen behöver ha honom här vid min sida, hatar att behöva fatta beslut själv, älskar verkligen när han lägger fram de kläder jag ska ha på mig samt har koll på vad vi ska göra idag.
    Känner mig så naken utan honom...

förlåt.. ville bara ventilera lite..

Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...