Anonym (Nybörjare) skrev 2011-05-09 19:24:50 följande:
Träffade min sambo för c:a 2½ år sedan vi har ett fantastiskt samliv och sexliv, ett tag in i förhållandet så "avslöjade" hon att hon har en undergiven sida som inte fått leva ut innan. Jag blev lite tagen på sängen för att jag levde i ett fantasilöst förhållande innan där det mest spännande jag upplevde var att få ha sex bakifrån en och annan gång.
Har även en del annat skit i bagaget dels från min uppväxt men framförallt i det förhållande jag levde innan.
Min resa in i det här började för c:a 2 år sedan och det har varit baby steps hela vägen. Men efter att ha läst i den här tråden så släppte jag på hämningarna och gick i rollen som master fullständigt i helgen och vilken fantastisk upplevelse det var både för mig och min sambo. Men som sagt jag är nybörjare så en del "fel" eller vad man skall kalla det blev det men sambon tog de på rätt sätt och sa ifrån och "rättade" till misstagen så att säga. Skall tillägga att hon alltid haft denna sida men aldrig fått leva ut den men efter denna helg vi haft så kommer det bli fler tillfällen.
Så vill bara säga tack till er här som gav mig modet att ta steget fullt ut så att säga.
Det låter ju härligt för det kan bli en otrolig skillnad om man går från ett torftigt sexliv till ett där det finns så oändligt stort spelrum och ytrymme som det är när det gäller DOM/UG.