Anonym (Virgin) skrev 2011-05-10 23:12:28 följande:
Hallå där .
Har nu bevakat tråden i all evighet men aldrig tagit mig tiden till att läsa igenom alla 310 inlägg , eller ens haft tid till att skriva.
Men tar den lilla kvarten jag har kvar till att skriva ett inlägg innan sängen kallar.
Jag har alltid varit väldigt nyfiken sexuellt och utvidgat mina vyer genom åren.
När jag träffade min sambo så hade han en massa fantasier men ingen erfarenhet vilket han sedan snabbt fick via mig
Vi har utforkat det mesta men har lite liiiite kvar.
Han har kommit fram till att han har en väldigt undergiven sida och gillar delvis till och med förnedring.
Detta har han ju kommit fram till via mig då jag kan ta rollen som dominant (mer för skojs skull men inget jag direkt trivs och faller naturligt) och sen att vi talat väldigt mkt med Dominanta män på BC.
Jag är väldigt dominant i hushåll , arbete osv men när det kommer till sex så vet jag själv inte riktigt vart jag står.
Jag gillar inte när någon "tar över" men samtidigt så längtar jag efter att mitt nej ändå är ett ja
Någon tar mig med lite kraft och våld , dem vet att det gör lite ont men fortsätter för dem vet att dem samtidigt ger mig njutning.
Någon som tar kommandot och ber mig att svanka samtidigt som dom tvingar min rygg med sin egna tyngd ännu längre ner....
Jag klarar inte av dominans med "förnedring" .
Att kalla mig slyna och Hora går mer än väl men att jag ska krypa för en annan man o kvinna och ha någon slags "slav" liknande förhållande funkar inte riktigt.
Jag blir arg och känner mig kränkt.
Vad jag har förstått det som är det olika slags undergivenhet samt dominans...
Jag är väl inte helt Undergiven då jag gillar att "kämpa emot" samtidigt som min sambo underkastar sig allt.
Iom hans totala Undergivenhet så har han mkt svårt att gå in i en roll som "dominant" det blir mer en mjäkig soppa av det hela.
Vi hade bestämt träff med en man men första gången vi träffade honom så fnittrade jag genom hela träffen varje gång han förklarade vad mina bestraffningar skulle vara om jag inte skötte mig.
Det lät så löjligt i mina öron varje gång han la till något...>fnittrade inte för att jag tyckte det var pinsamt eller nervöst , utan mer för att jag bara skulle vilja vara i stunden där inget "prat" utförs.
Egentligen så vet jag fasikten inte själv... jag är så jäkla nyfiken att få erfara på riktigt , men varför kan jag inte ta det seriöst då??
jag ser mig själv som en utmaning både för mig och andra.
Ähh jag vet inte riktigt vad jag ville med detta inlägg, skriva av mig tydligen
Men jag hoppas att ni har en fortsatt trevlig tisdags kväll alla lövli slynor och masters
Mvh /
Virgin in the land of dominance
Vad kul att läsa ditt inlägg
Du har kanske inte helt funnit vem du är i den dom/ug världen, men det låter som att du är på bra väg tycker jag!
Hoppas ni fortsätter utforska.
Vi har ju en stängd medlemsgrupp, där vi är lite mer personliga och väldigt oanonyma...
Fundera på om det är något du är nyfiken på.
Det kan vara skönt med att ställe där man kan vädra sina funderingar och ta del av andras erfarenheter