Anonym (Virgin) skrev 2011-05-10 23:12:28 följande:
Hallå där .
Har nu bevakat tråden i all evighet men aldrig tagit mig tiden till att läsa igenom alla 310 inlägg , eller ens haft tid till att skriva.
Men tar den lilla kvarten jag har kvar till att skriva ett inlägg innan sängen kallar.
Jag har alltid varit väldigt nyfiken sexuellt och utvidgat mina vyer genom åren.
När jag träffade min sambo så hade han en massa fantasier men ingen erfarenhet vilket han sedan snabbt fick via mig
Vi har utforkat det mesta men har lite liiiite kvar.
Han har kommit fram till att han har en väldigt undergiven sida och gillar delvis till och med förnedring.
Detta har han ju kommit fram till via mig då jag kan ta rollen som dominant (mer för skojs skull men inget jag direkt trivs och faller naturligt) och sen att vi talat väldigt mkt med Dominanta män på BC.
Jag är väldigt dominant i hushåll , arbete osv men när det kommer till sex så vet jag själv inte riktigt vart jag står.
Jag gillar inte när någon "tar över" men samtidigt så längtar jag efter att mitt nej ändå är ett ja
Någon tar mig med lite kraft och våld , dem vet att det gör lite ont men fortsätter för dem vet att dem samtidigt ger mig njutning.
Någon som tar kommandot och ber mig att svanka samtidigt som dom tvingar min rygg med sin egna tyngd ännu längre ner....
Jag klarar inte av dominans med "förnedring" .
Att kalla mig slyna och Hora går mer än väl men att jag ska krypa för en annan man o kvinna och ha någon slags "slav" liknande förhållande funkar inte riktigt.
Jag blir arg och känner mig kränkt.
Vad jag har förstått det som är det olika slags undergivenhet samt dominans...
Jag är väl inte helt Undergiven då jag gillar att "kämpa emot" samtidigt som min sambo underkastar sig allt.
Iom hans totala Undergivenhet så har han mkt svårt att gå in i en roll som "dominant" det blir mer en mjäkig soppa av det hela.
Vi hade bestämt träff med en man men första gången vi träffade honom så fnittrade jag genom hela träffen varje gång han förklarade vad mina bestraffningar skulle vara om jag inte skötte mig.
Det lät så löjligt i mina öron varje gång han la till något...>fnittrade inte för att jag tyckte det var pinsamt eller nervöst , utan mer för att jag bara skulle vilja vara i stunden där inget "prat" utförs.
Egentligen så vet jag fasikten inte själv... jag är så jäkla nyfiken att få erfara på riktigt , men varför kan jag inte ta det seriöst då??
jag ser mig själv som en utmaning både för mig och andra.
Ähh jag vet inte riktigt vad jag ville med detta inlägg, skriva av mig tydligen
Men jag hoppas att ni har en fortsatt trevlig tisdags kväll alla lövli slynor och masters
Mvh /
Virgin in the land of dominance
Mycket intressant inlägg, känner igen väldigt mycket. Har som "tredje part" haft en mycket spännande och utvecklande resa under ett par år nu tillsammans med ett gift par. Om jag börjar med dem, precis som ni började de experimentera, utforska rollerna dom/ug och det visade sig snabbt att han, maken, precis som din var den mest (sexuellt) undergivne. Precis som du beskriver även med vissa inslag av förnedring. De bestämde sig för att prova med att ta in en annan man och det är då alltså jag.
Jag hade tidigare en del erfarenheter av Masterrollen men aldrig i relation till ett par på det här viset. Det hon ville (och vill) leva ut är mycket av det du beskriver men i hennes fall, precis som för dig utan inslag av förnedring. Med mig och för mig njuter hon helt enkelt av att till 100% gå upp i en roll som min skamlöst kåta lilla slyna. En slyna, en "ägodel" som jag tar för mig av, "använder", njuter av. Och självklart då på ett sätt som jag vet får henne att njuta. Och inte bara njuta, utveckla hennes förmåga till njutning på ett sätt som hon aldrig har känt förut. För det är ju det som gör detta med dominans och underkastelse så häftigt...
Nu har tre år gått. Det som började lite försiktigt har ju utvecklats på ett sätt som ingen av oss ens hade kunnat fantisera om. Vi ses kanske en gång i månaden, ibland alla tre men oftast hon och jag. Med det absoluta förtroende som finns mellan oss så vågar hon ju släppa taget totalt, hon känner sig helt trygg med mig och jag, som Master har ju då sett till att många av hennes mest "förbjudna" fantasier har förverkligats. Teman som "utbjuden", "utlämnad", "använd", "inget val". Med mig, med en extra man, med flera extra män, med par.
Att hon med mig kunnat utveckla och leva ut sin undergivna sida, "slynan" har ju gjort att hon samtidigt på ett naturligt sätt kunnat utveckla det hon är på hemmaplan. En alltmer hård och krävande Domina till makens stora nöje... När vi ses på tre så "switchar" hon på fullständigt naturligt sätt mellan Dominan och slynan. Master och Madame som tillsammans dominerar "slaven" och sen, när hon vänder sig mot mig, "slynan". Det förstärker snarare henne dominanta roll, när hon så tydligt visar för maken att när hon vänder sig till mig, då är hon min slyna, min "ägodel" som fullständigt skamlöst och förbehållslöst bjuder ut sig för sin Master.
Sedan vi träffades så har ju både vi ihop och jag ensam också träffat andra par med samma "kink". Och jag har insett att det är vanligare än jag trodde med par där mannen tänder på, i olika utsträckning såklart, att se sin fru bli tagen, se henne förvandlas till en slyna som bjuder ut sig till en annan man. Helt enkelt "cuckold/hotwife" temat, ofta kryddat med inslag av dominans och underkastelse.