• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Anonym (Virgin)

Kire : Hallå. Gud va härligt det låter !!!! Vi har också funderat på att ta in en tredje part då min sambo gärna ser mig bli ägd av en annan man. var också påväg men det stannade av lite pga min sjukdom jag fick samt att jag inte drogs riktigt till mannen i fråga. Min sambo ansåg att jag behöver väl inte va attraherad av han men däremot vilja bli dominerad men jag ansåg nåt annat. Jag är extreemt fixerad vid tänder och naglar o har inte en person nå vidare ok tänder utan ser ut som blaha i Munnen så klarar jag inte av att ens människan rör vid mig, lite samma med händer. Denna mastern då verkade ha nå problem med tänderna och varenda nagel på handen var klämd och blå o för mig var det ett stort NoNo (låter löjligt) så allt rann bara ut i sanden vilket jag ibland kan ångra då han nog skulle ha blitt suverän. Nu spånade jag iväg men iaf. Du la verkligen pricken över iet, det är det där jag vill... Allt det du skriver. Du skrev verkligen ner mina tankar i hur både jag vill ha det och min sambo. Bli ägd, utnyttjad, utlämnad osv Har själv likvärdiga fantasier och viljan till att lära. Att själv kunna switcha så att det faller naturligt ,att få verktyg och kunna kräva total underkastelse. Att dominera min partner tillsammans med min/vår master samtidigt kunna vända ryggen till och låta han se på medans jag ger mig hän och lydnad till en annan man, en man som vet vad han ska och kan begära av mig och min kropp. Förhoppningsvis så kommer vi till den punkten igen då vi hittar den rätta vi vill ta in i vårat liv men ett tag får det iaf vänta då pga mediciner så har jag gått upp mkt i vikt vilket har gjort att jag vantrivs med mig själv och vill inte att någon annan man tar i mig eftersom jag skulle va allt för osäker med om han verkligen finner mig attravktiv IOM jag själv inte känner mig speciellt sexig :-/ Men nu ska jag återgå till jobbet och plikten Tack så hemskt mycket för ditt intressanta inlägg, den lyste verkligen upp min dag blev till och med lite småkåt av bara beskrivningen ;-D

• Agridulce
    Anonym (lilla slampan) skrev 2011-05-11 17:11:59 följande:
    hur är det med er andra ug kvinnor, vill ni bli dominerade psykiskt eller fysiskt? själv är jag en blandning han får gärna vara hårdhänt men han skall inte slåss då börjar jag lätt skygga..

Det absolut bästa är ändå hur han kan styra och kontrollera mig bara med ord och sin blick!!!
    För mig gäller ord, blick och en tydlig styrning med tex en lätt hand i nacken.
    Inte högljudda ord utan mjuka men där det framgår med all tydlighet vad som gäller.
    Hårdhänt, ja, men slåss??? Va? Det hör inte hemma i de här lekarna.
    Tvekan dödar
  • Anonym (taurus)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-11 10:38:59 följande:
    Japp håller med om allt, förutom att känna sig som en liten flicka. Det kan jag ej relatera till. Vill hellre känna mig som en olydig Salope
    med lika stor betoning på båda orden...
    mkt inspirerande{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Dominant

Jag ser att denna tråd har frodats även i min bortavaro, även om jag tycker det är beklaligt att det är så många som bara ser det som en krydda i sexlivet istället för något som genomsyrar hela vardagen.

• Anonym (Salope)
    Agridulce skrev 2011-05-11 18:42:59 följande:
    För mig gäller ord, blick och en tydlig styrning med tex en lätt hand i nacken.
    Inte högljudda ord utan mjuka men där det framgår med all tydlighet vad som gäller.
    Hårdhänt, ja, men slåss??? Va? Det hör inte hemma i de här lekarna.
    Håller helt med.
    Örfilar kan fylle en funktion, men även där är det inte "du ska få på käften subba" örfilar, utan något i totalt samförstånd.
    Slåss?
    Nej nej...
  • Anonym (lilla slampan)

Förlåt... det var ett mycket dåligt ordval av mig.. menade självklart inte slåss, min man har aldrig slagit mig utan jag menade mer örfilar, smisk, och lite grovare/hårdare tag.

Själv så har jag ett förflutet av en man som slog mig med flaskor och dylikt så i mitt nuvarande förhållande har vi inget sådant alls, vilket passar oss båda utmärkt men jag känner mig så fjompig att jag inte kan ta i mot en lätt örfil utan att skygga, i bland räcker det att jag tror att den ska komma så duckar jag trotts att han kanske bara sträcker sig efter något vid sidan om mig som jag inte har lagt märke till.. hur ska jag ändra denna vanan, jag vill ju verkligen inte att han ska tro att jag är rädd för honom,.,,

• Dominant
    Anonym (lilla slampan) skrev 2011-05-11 19:25:58 följande:
    Förlåt... det var ett mycket dåligt ordval av mig.. menade självklart inte slåss, min man har aldrig slagit mig utan jag menade mer örfilar, smisk, och lite grovare/hårdare tag.

Själv så har jag ett förflutet av en man som slog mig med flaskor och dylikt så i mitt nuvarande förhållande har vi inget sådant alls, vilket passar oss båda utmärkt men jag känner mig så fjompig att jag inte kan ta i mot en lätt örfil utan att skygga, i bland räcker det att jag tror att den ska komma så duckar jag trotts att han kanske bara sträcker sig efter något vid sidan om mig som jag inte har lagt märke till.. hur ska jag ändra denna vanan, jag vill ju verkligen inte att han ska tro att jag är rädd för honom,.,,
    Måste det vara något negativt då? Att du ryggar tillbaka när han reser handen.
  • Anonym (lilla slampan)
    Dominant skrev 2011-05-11 19:33:49 följande:
    Måste det vara något negativt då? Att du ryggar tillbaka när han reser handen.
    nej kanske inte.. har inte tänkt på det så bara, jag försöker ju alltid sköta mig så han inte behöver bestraffa mig och att bara lyfta handen är nog med bestraffning för mig vilket han självklart vet om.. nu känner jag mig sådär dum igen, självklart har han koll på hur han ska bestraffa mig på bästa sätt utan att röra mig.

fånig jag känner mig nu...

ignorera mina tidigare inlägg, uppenbarligen så har jag inte hjärnan med mig, tur att mannen  min inte är hemma då hade han säckerligen suckat högt!

*blicken ner i golvet och önskar att vissa dumma meddelanden bara kunde försvinna *
  • Joppelina

Jag kan ju tycka att en reflex som man har fått av misshandel inte är något som jag förknippar med någon Dominant handling.

• Mandi74
    Anonym (lilla slampan) skrev 2011-05-11 19:25:58 följande:

Det kommer förhoppningsvis med tiden, när du byggt upp ett förtroende för honom. Det kan ta sin tid, men så länge han "sköter" sig så lär det komma.
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...