• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Mandi74
    Dominant skrev 2011-05-11 18:51:36 följande:
    Jag ser att denna tråd har frodats även i min bortavaro, även om jag tycker det är beklaligt att det är så många som bara ser det som en krydda i sexlivet istället för något som genomsyrar hela vardagen.
    Håller med! Man kan konstatera att det finns många sätt att se på det här med Dom/ug. För mig är inte hårda tag i sängen och/eller lite pisk ett Dom/ug förhållande, men det beror väl på vad man har för preferenser.
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Jäjd
    Jag ser att denna tråd har frodats även i min bortavaro, även om jag tycker det är beklaligt att det är så många som bara ser det som en krydda i sexlivet istället för något som genomsyrar hela vardagen.
    Noterat.
  • Mandi74
    Jäjd skrev 2011-05-11 20:57:20 följande:
    Noterat.
    Vad är din åsikt?
  • Anonym (Salope)
    Jag tror det finns ett mellan ting.
    Mellan slav och krydda. Många mellanting.

Mest av allt tror jag på en dynamik, där mannen alltid kan, om han vill, få henne ner på knä.
  • Anonym (Eugenie)

Ser att det händer en hel del i medlemstråden, eller...? Blir otroligt sugen på att hänga på, om man skulle få, men undrar lite hur det går till. Första frågan är varför det inte går lika bra att hänga här, personligen tycker jag att det är skönare att hänga under ett och samma anonyma nick, så att man slipper vara överdrivet paranoid. Vilket leder till frågan hur "säkert" det verkligen är i medlemsgruppen. Känner mig motvillig till att lämna ut nick, vad händer egentligen om någon i tråden så att säga hänger ut en på övriga forumet, har det hänt eller skulle det kunna hända? Hur anonyma är ni andra bakom era FL-profiler?

Jag bara undrar alltså, av nyfikenhet, inte kritik...

• Mandi74
    Jäjd skrev 2011-05-11 21:32:20 följande:
    Äh nevermind me
    Blev ju nyfiken.

Kanske inte din cup of tea med ett sånt förhållande?
  • Agridulce
    Jäjd skrev 2011-05-11 21:32:20 följande:
    Äh nevermind me
    Say what??? Förvånad
    Jaded utan kommentar? *tar fram tempen och skakar den*
    Tvekan dödar
  • Jäjd
    Mandi74 skrev 2011-05-11 21:37:34 följande:
    Blev ju nyfiken.

Kanske inte din cup of tea med ett sånt förhållande?
    Well...

Ämnet är känsligt för folk så jag ska inte brodera ut något här. Men sure, som "krydda" dock ej livsstil.
  • Jäjd
    Agridulce skrev 2011-05-11 21:39:21 följande:
    Say what??? Förvånad
    Jaded utan kommentar? *tar fram tempen och skakar den*
    Hahahaha

What can i say, i´m a pussy Drömmer *skämmes*
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...