Anonym (Virgin) skrev 2011-05-11 17:28:37 följande:
Kire : Hallå. Gud va härligt det låter !!!! Vi har också funderat på att ta in en tredje part då min sambo gärna ser mig bli ägd av en annan man. var också påväg men det stannade av lite pga min sjukdom jag fick samt att jag inte drogs riktigt till mannen i fråga. Min sambo ansåg att jag behöver väl inte va attraherad av han men däremot vilja bli dominerad men jag ansåg nåt annat. Jag är extreemt fixerad vid tänder och naglar o har inte en person nå vidare ok tänder utan ser ut som blaha i Munnen så klarar jag inte av att ens människan rör vid mig, lite samma med händer. Denna mastern då verkade ha nå problem med tänderna och varenda nagel på handen var klämd och blå o för mig var det ett stort NoNo (låter löjligt) så allt rann bara ut i sanden vilket jag ibland kan ångra då han nog skulle ha blitt suverän. Nu spånade jag iväg

men iaf. Du la verkligen pricken över iet, det är det där jag vill... Allt det du skriver. Du skrev verkligen ner mina tankar i hur både jag vill ha det och min sambo. Bli ägd, utnyttjad, utlämnad osv Har själv likvärdiga fantasier och viljan till att lära. Att själv kunna switcha så att det faller naturligt ,att få verktyg och kunna kräva total underkastelse. Att dominera min partner tillsammans med min/vår master samtidigt kunna vända ryggen till och låta han se på medans jag ger mig hän och lydnad till en annan man, en man som vet vad han ska och kan begära av mig och min kropp. Förhoppningsvis så kommer vi till den punkten igen då vi hittar den rätta vi vill ta in i vårat liv men ett tag får det iaf vänta då pga mediciner så har jag gått upp mkt i vikt vilket har gjort att jag vantrivs med mig själv och vill inte att någon annan man tar i mig eftersom jag skulle va allt för osäker med om han verkligen finner mig attravktiv IOM jag själv inte känner mig speciellt sexig :-/ Men nu ska jag återgå till jobbet och plikten

Tack så hemskt mycket för ditt intressanta inlägg, den lyste verkligen upp min dag blev till och med lite småkåt av bara beskrivningen ;-D
Det glädjer mig att du gillade det du läste! Och utifrån mitt perspektiv så har du rätt, din sambo fel... Självklart måste du både vara attraherad av den andre mannen, din Master och känna ett absolut förtroende. Kan förstå att din sambo inte ser det så, han tänder ju på situationen i sig, att se dig med en annan med för dig är det ju en annan sak. Du ska ju verkligen
vilja bli "ägd" av den person som du ger förmånen att få kalla sig Master...
Det behöver ju i.o.f.s. inte utesluta att man experimenterar som ni tycks ha gjort med en "extra" man. Men, om det verkligen ska bli bra, utvecklas så tror jag det kräver att man har en form av fast relation och i det läget så måste du ju verkligen känna att det är rätt.