kire skrev 2011-05-11 22:02:02 följande:
Det glädjer mig att du gillade det du läste! Och utifrån mitt perspektiv så har du rätt, din sambo fel... Självklart måste du både vara attraherad av den andre mannen, din Master och känna ett absolut förtroende. Kan förstå att din sambo inte ser det så, han tänder ju på situationen i sig, att se dig med en annan med för dig är det ju en annan sak. Du ska ju verkligen vilja bli "ägd" av den person som du ger förmånen att få kalla sig Master...
Det behöver ju i.o.f.s. inte utesluta att man experimenterar som ni tycks ha gjort med en "extra" man. Men, om det verkligen ska bli bra, utvecklas så tror jag det kräver att man har en form av fast relation och i det läget så måste du ju verkligen känna att det är rätt.
Ja jag hade en känsla av att jag nog var på rätt spår och skulle jag inte ha varit det så skulle jag ändå ha hållt på det.
Ja det är ju det vi är ute efter , en fast relation med en man som vi "träffar" annars tror jag nog det är svårt att lära känna motsvarande partners do´s and dont´s samt att lyckas utveckla ett förtroende.
Ibland blir man så ivrig att man inte kan sluta tänka på det...
Hur skulle det va , hur skulle det kännas.
Man har en bild i sitt huvud men det är inte alltid samma i verkligheten...