Anonym (Ny här) skrev 2011-05-16 10:19:44 följande:
Jag är ug, men bara sexuellt. Utanför sängen är jag det inte. Vilket ställer till problem för en del herrar.
Men det gör också att bara rätt sorts herrar kan ta mig på rätt sätt, då jag gör motstånd och herren måste vara av rätt virke för att se igenom och kunna tvinga mig utan att det blir ren och skär våldtäkt av det.
Har precis träffat på en herre jag har stora förväntningar på. Han har visat att han både har kapacitet och styrka att ge mig det jag vill ha och behöver.
Men en stor skillnad, jag är ug, jag går inte igång på förnedringssex. Vilket många tror är samma sak. Jag vill bli tvingad, men det ska vara sex. Inte bajsas på, inte tvingas ta lavemang och liknande.
Bunden, gagball, smiskas, ögonbindel, fler än en, analt, stryp, örfilar, bestraffningar etc etc. Helt ok. Men den mentala biten är viktig för mig, herren ska mentalt kunna tvinga mig och kan han inte det så ska han fysiskt kunna göra det.
Så den jag låter vara herre över mig ska jag lita på till 100%.
Och för att betona, jag är ny i forumet, inte på att vara ug
Precis så är det för mig också, fast jag skriver inte under på precis allt du kan tänka dig att vara med om

Är lite mer feg...
Det är ju att jag inte är undergiven normalt som gör att det blir extra speciellt och spännande när man väl träder in i "rollen"
Sen skulle jag ha svårt att respektera en man och låta honom dominera mig om han såg sig som bättre och överlägsen mig, svåååår balansgång där.
Förnedring går fetbort! Jag vill ju tända, inte bli avtänd och det blir jag om en man vill förnedra mig.