• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • kaji
    Anonym (ug äntligen) skrev 2011-07-02 11:45:09 följande:

Nu e jag arg!!

Ärligt talat! Ibland undrar jag om människan medvetet gör mig förbannad!? Skit sur e jag nu så jag ångrar att jag gjorde frukost åt honom. Här blir ingen mer service från min sida idag! Förövrigt så är det väl tur att jag inte kom iväg tioll jobbet idag för jag får springa på toa stup i kvarten efter att han sprutat sin satt i min stjärt i morse.. Åhh!!!!

Idag får han inte min tillgivenhet det kan han ge sig på!

vad är det som har hänt?
  • Anonym (ug äntligen)

Han skulle iväg en kort stund men säger när han står i dörren att han blir borta 3 timmar..  kunde han väl kläckt ur sig lite tidigare eller!? Skrikandes

• kaji
    Anonym (ug äntligen) skrev 2011-07-02 18:24:24 följande:
    Han skulle iväg en kort stund men säger när han står i dörren att han blir borta 3 timmar..  kunde han väl kläckt ur sig lite tidigare eller!? Skrikandes
    inte schysst alls att göra så, lever man tillsammans så underlättar det ju om man planerar tillvaron tillsammans el iaf informerar varandra om de planer man har.

har man dessutom en D/s relation blir det ju väldigt svårt för ug parten att säga ifrån om den dominante inte har vett att bete sig snyggt o respektfullt, antingen får man tåla o vara ledsen/förbannad (och då försvinner oftast ug känslan) eller så får man sluta vara ug och säga till/ifrån, fast då försvinner ju också ug-känslorna. trist. 
  • Anonym (omd)
    kaji skrev 2011-07-03 19:17:48 följande:
    inte schysst alls att göra så, lever man tillsammans så underlättar det ju om man planerar tillvaron tillsammans el iaf informerar varandra om de planer man har.

har man dessutom en D/s relation blir det ju väldigt svårt för ug parten att säga ifrån om den dominante inte har vett att bete sig snyggt o respektfullt, antingen får man tåla o vara ledsen/förbannad (och då försvinner oftast ug känslan) eller så får man sluta vara ug och säga till/ifrån, fast då försvinner ju också ug-känslorna. trist. 
  • Anonym (ug äntligen)

Här har allt rett ut sig igen men det tog lite tid då jag pga av olika saker varit oerhört stressirriterad, trött m.m.. så efter en tuff helg så bad jag om att få bli straffad/fostrad för att komma "back on track" igen.

Hur jag än försökt så har jag inte kunnat vara så undergiven som jag lovat vara trotts att han varit hård o bestämd mot mig o jag har inte kännt för att vara tillgiven heller. Det som hände när tiden gick var att jag själv började må mentalt dåligt av att inte kunna vara den jag behöver vara i relation till min Dom (man). Undergiven....

Så för första gången i mitt liv så fick jag smisk på bara stjärtenSkäms

http://lydigflicka.blogspot.com/

Nu känns allt mycket bättre, men jag hoppas han sätter på mig hårt ikväll som den Dom man han är Drömmer

ugflickan

• Fandango

Jaa....hoppas att du får en hård och nice kväll

• kaji

ug äntligen

jag önskar dig all lycka men fortsättningen på kvällen:) 

• Anonym (ug äntligen)

Vill ha mer, inga klagaomål ang gårkvällen ...Tungan ute

ugflickan

• Anonym (ug äntligen)
    Anonym (Gudrun) skrev 2011-07-17 16:09:20 följande:
    puff elli puff
    Ja det var på tiden att någon gjorde men vad skall vi köra igång för härlig diskution nu då!?
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...