• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Anonym (UG min chef)

Jag har hittat en bra sida med lite trevligt material som heter spankingtube.com och där finns en kille som är precis på det sätt jag tänder på. Han är dominant och konsekvent och jag gillar sättet han pratar på. Det är liksom inte misshandel utan smisk varvat med lite tillrättavisanden med frågor osv. Han är hård och bestämd men det märks att han är väldigt lyhörd för tjejen. Me like! Han heter agoodspankin (jag antar att jag inte får länka?) Finns en video som heter "Her attitude adjustment" och är över 10 minuter lång. Enjoy!

• Anonym (Virgin)

Ohh så frustrerad och så otroligt kåt. Lever inne i mitt huvud i fantasierna och undrar hur det skulle kännas. Vill så mycket men samtidigt för lite. Blir lat och orkelös samtidigt som man känner sig tjock och lealös. *suck* Lever i en god relation men min sambo. Vi har en master vi träffar gemensamt samt jag själv. Bra stundvis men det har inte blivit så mycket nu i sommar då våra schemor krockar men jag känner ändå att det inte gör så mycket ?! Varför? Jo kanske för att jag ej är så nöjd men honom? En bra master (?)jo kanske men samtidigt väldig försiktig... Vet inte om jag vill ha det så. Jag har gränser som jag uppskattar att han respekterar. Han kan få mig att komma i vilda orgasmer men det finns ett men Jag vill nog ha rösten, den lite mer manliga och morrande. Händerna som är grova och tar kommando över smekningarna. Där man känner att till och med hans fingertoppar njuter av att ha full kontroll. Min master älskar att "lära mig att ta hans kuk ordentligt" långt ner o djupt i halsen. Sexigt , underbart men inte i längden, jag vill ha mer ,annat och annorlunda. Vad är det jag vill? Jag vet inte? Jag vill känna mig undergiven på riktigt, vill veta hur det är och om det verkligen passar mig. Känner inte att jag ger mig hän till M. Det känns inte så . Jag lever inne i mitt huvud när jag träffar M , kopplar inte helt bort och njuter. Kanske respekterar jag inte honom tillräckligt eller så är det kanske inte han som e den dominanta mannen för mig? Jag vill ha nån som tar tag i mitt hår bakifrån med ena handen och den andra lägger han om min kropp i ett fast tag medans han lutar sig in mot mitt öra och viskar att -"nu är jag hans". Handen som sakta börja smeka min kropp ,In under tröjan för att lirka in ett finger över behån där han får känna bröstvårtorna styvna inför hans beröring. Känna handen glida vidare neråt för att knäppa upp byxorna och söka sig vidare innanför trosorna med ett mål i syfte. Varma fingertoppar som glider mellan blygläpparna där han ska känna efter vilken effekt hans ord hade på mig. Oavsett blöthet så ska han spela missnöjd och föra mig vidare till soffan där han trycker ner mitt ansikte mot sitsen men beordrar mig att fortfarande stå upp med benen o puta med rumpan för att sedan sakta med hårda drag slita av mig byxor... Osv osv osv... Gahh blir tokig och vill så gärna ha en riktig manlig man som kan ta min trotsighet och riktigt få mig att njuta. Helst med en härligt hård och sexig kropp där man får låta naglarna sjunka in lite när det blir så skönt att man ej kan låta bli. Ingen vidare sammanhängande text men mina tankar just nu är inte så sammanhängande heller :-/ Iphonens säregna stavningar som den smyger in lite här och var är inte heller en förtjusning

• Anonym (Filmtips?)

Har ställt frågan i ett annat forum.. men, är det någon som har tips på någon bra film för nybörjare, för att få inspiration på hur man kan starta så att säga. Lite softare, inte allt på en gång, men ändå bra bdsm film? Som båda parter kan titta tillsammans på?

• Bedhead
    Anonym (Filmtips?) skrev 2011-09-20 15:18:46 följande:
    Har ställt frågan i ett annat forum.. men, är det någon som har tips på någon bra film för nybörjare, för att få inspiration på hur man kan starta så att säga. Lite softare, inte allt på en gång, men ändå bra bdsm film? Som båda parter kan titta tillsammans på?
    The secretary.
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Bedhead
    Anonym (Filmtips?) skrev 2011-09-20 15:18:46 följande:
    Bitter Moon, med ung Hugh Grant. Mest kuriosavärde kanske.
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Anonym (Filmtips?)

Ok. Tack! Ska kolla upp. Finns det annat som inom kategorin porrisar som kan rekomderas ock så? Nog liite lättare att få min andra hälft att titta på skulle jag gissa ;)

• Agridulce
    Anonym (Filmtips?) skrev 2011-09-20 15:50:51 följande:
    Ok. Tack! Ska kolla upp. Finns det annat som inom kategorin porrisar som kan rekomderas ock så? Nog liite lättare att få min andra hälft att titta på skulle jag gissa ;)
    Om du kikar på nån av p-rullesajterna (länkar inte här då FL blir så ilska då) så sök på BDSM, bondage el rough i kategorierna så får du upp mycket.
    Dock får jag väl varna att en del inom BDSM kan vara ganska hårt men då är det väl bara hoppa till nästa snutt.

Håller definitivt med Avigast om att The Secretary är en bra startfilm. Speciellt spankingscenen...mmmmm....
    Naughty by nature
  • chiligirl

Ja hjälp, vad ska jag säga?

Jag undrar om jag inte har dolt för mig själv i 45 år att jag gillar att vara UG?

Nyligen separerad och träffat en nätdejt som gillar rollspel, analt och är mycket dominant i sitt sätt. Och han är stygg med mig på ett upphetsande sätt och jag vill ha mera.

Jag tror bestämt att jag måste utforska detta mera!

När jag läser här känner jag igen mig i så mycket.

Trodde inte jag kunde vara UG då jag är så dominant i min vardag. Men oj så lockande allt är att läsa.......

Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...