• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Selfish Geene
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 19:24:33 följande:
    För att älskar jag inte någon så spelar det  ju ingen roll? Vem är han då lixom?
    Men älskar man någon på riktigt så vill man ha den personen för sig själv.

Min kille har inte varit med någon annan och jag är så otroligt lycklig över det! Tackar gud för att jag hittade denna fantastiskta mannen.
    Mina älskade unnar jag massor av sköna sexupplevelser och relationer med olika människor.

Jag skulle verkligen inte önskat att min kära skulle gå miste om 27 år av sex i väntan på att jag skulle dyka upp i hans liv  
  • Anonym (över 100)
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 19:24:33 följande:
    För att älskar jag inte någon så spelar det  ju ingen roll? Vem är han då lixom?
    Men älskar man någon på riktigt så vill man ha den personen för sig själv.

Min kille har inte varit med någon annan och jag är så otroligt lycklig över det! Tackar gud för att jag hittade denna fantastiskta mannen.
    Lever man i monogamt förhallande så har man väl sin partner for sig själv?  Vad spelar det för roll om han har erfarenheter sen tidigare?
  • Anonym

Alla ska få ligga med så många de vill så länge de inte skadar dem själva eller någon annan =) de är vad jag tycker.

• I Blackrose I
    modesto skrev 2011-06-07 19:31:00 följande:
    hur många gånger ska jag förklara mig just för det inlägget? visst garanterar inte min läggning någonting men jag försöker vara öppensinnad.
    Jag har kanske problem med att förklara tydligt vad jag menar för 1. jag är inte svensk och
    2.mina tankesätt är mycket annorlunda än de flestas jag känner.
    så fort man säger en sak så börjar folk ANTA en massa saker, sen säger jag en annan sak så tycker folk att den inte stämmer med föregående mönster, så  tror folk att jag ljög tidigare? och de har lärt mig? jag är annorlunda och jag är som jag är.
    Med varje inlägg hoppas jag att det blir tydligare hur jag tänker för de som är intressarade av hur JAG tänker. alla lever som de vill, fast jag ville bara visa faror på vägen som jag ser dem.
    Finns faror med allt. Det gäller att skydda sig.
    The goodnes and the badness is inside you. Its your choice.
  • Dreams Never Ends
    SimplyTheBest skrev 2011-06-07 19:30:42 följande:
    Det borde vara höjden av svartsjuka att ha synpunkter på vad ens partner gjort tidigare. Det förflutna går ändå inte att förändra. 
    Det handlar inte om att jag är avundsjuk! Han kan ha haft sex med 4 feta gamla rynkiga kärrigar med hängbröst och håriga ben, jag vill bara ha min älskling för mig själv och han vill ha mig för sig själv! Det blir som mycket finare då....
  • I Blackrose I
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 19:33:14 följande:
    Det handlar inte om att jag är avundsjuk! Han kan ha haft sex med 4 feta gamla rynkiga kärrigar med hängbröst och håriga ben, jag vill bara ha min älskling för mig själv och han vill ha mig för sig själv! Det blir som mycket finare då....
    Kan du inte ta och svara på min fråga?
    Kan du förklara hur sex och kärlek hör ihop?
    The goodnes and the badness is inside you. Its your choice.
  • Plutteli

#1021 Rain girl Älskar jag någon så älskar jag ju personen för den den är NU,inte för vem personen var innan vi blev ett par. Alltså är det skitsamma för mig vad min partner gjort tidigare så vida det inte är saker där andra kommit till skada. (Skriver från telefon så kan inte citera)

• Apocalypso
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 19:17:14 följande:
    Älskar man någon så spelar det roll!
    Skitsnack, vad som hänt innan saknar betydelse, det är vad som händer efter man träffats som spelar roll.

Jag är mest förvånad att någon håller räkningen, jag gillar sex och har legat med många men inte håller jag reda på hur många det är! Förvånad  En oskuld är det sista jag vill ha, har blivit erbjuden det många ggr men jag är inte intresserad, jag vill ha en man som kan sina saker redan och vet hur man får en kvinna att njuta. Skål
  • vampyria2
    I Blackrose I skrev 2011-06-07 19:29:16 följande:
    Inte för att det är värt att lägga ner tid på att svara på inlägget ovan men kan du vara snäll och förklara för mig vad kärlek och sex har att göra med varandra?
    Men snälla du inte kan man ha sex om man inte älskar varandra och vill ha barn, det vet väl alla år 2011 Flört

Nej fan vad fjantigt äcklig tycker jag absolut inte att du är TS, finns nog en hel del som har haft bra många fler än dig...tycker i och för sig inte att de är äckliga för det.
    Nej va tusan så länge man inte skadar sig själv eller någon annan så ska alla andra lägga ner och sköta sitt i stället för att lägga sig i vad andra väljer att göra, vem är de att döma vad andra sysslar med är de så perfekta själva?  (de = samhället)
    tänker inte sitta här och berätta hur många jag har varit med men jag är nästan dubbelt så gammal som dig och har haft kul i mina dar {#emotions_dlg.djavulsk} 
  • Selfish Geene
    modesto skrev 2011-06-07 19:31:00 följande:
    hur många gånger ska jag förklara mig just för det inlägget? visst garanterar inte min läggning någonting men jag försöker vara öppensinnad.
    Jag har kanske problem med att förklara tydligt vad jag menar för 1. jag är inte svensk och
    2.mina tankesätt är mycket annorlunda än de flestas jag känner.
    så fort man säger en sak så börjar folk ANTA en massa saker, sen säger jag en annan sak så tycker folk att den inte stämmer med föregående mönster, så  tror folk att jag ljög tidigare? och de har lärt mig? jag är annorlunda och jag är som jag är.
    Med varje inlägg hoppas jag att det blir tydligare hur jag tänker för de som är intressarade av hur JAG tänker. alla lever som de vill, fast jag ville bara visa faror på vägen som jag ser dem.
    Du verkar bekymmrad över den lösaktiga herrens hälsa!?
    Då kan jag informera dig om att h*n inte behöver oroa sig nämnvärt om han bara ser till att skydda sig med kondom (inte mer än den som har sex med få partners iaf)

Även om du själv bara har sex med ett fåtal personer så löper du risk att utsättas för smitta (du kan ju inte veta att de bara har sex med dig)
    Men det problemet kan också lösas med att du ser till att använda kondom vid sexuella kontakter 
Svar på tråden Är jag "äcklig"?