modesto skrev 2011-06-07 15:16:27 följande:
OK, HON behövde 84 personer för att upptäcka vad hon vill ha och gillar och så nu är sjukerfaren som ho skriver själv. Så nu kan hon väl sluta? Eller ska hon fortsätta i samma takt? av vilken anledning då? hon har ju redan skaffat kunskap om sin kropp och erfarenhet.
jag tycker att om en 24 tjej har legat med så många personer och kommer att fortsätta med det, har hon psykiska problem eller sexmissbruk som hon hittar olika ursäkter för, man kan ha samma problem med mat eller alkohol, det blir aldrig nog och man hittar olika ursäkter att fortsätta. jag har rätt till MIN åsikt.
Hon kanske inte alls behövde 84 personer. Hon säger att hon har legat med 84 personer och att hon känner sig erfaren. Det är två helt olika saker.
Hurvida hon har psykiska problem eller ett missbruk är inget du kan tycka något om. Det är liksom inget hon får bara för att du tycker det. Att du leker hobbypsykolog helt baserat på din egen moral gör inte att hon har problem och det är inget du kan ha en åsikt om.
Du kan tro vad du vill men hon har inte problem bara för att du tycker det.
Jag tycker att du har psykiska problem som inbillar dig att du är psykolog, en personlighetsstörning kanske? Eller det är du inte bekväm med?
Kom inte och påstå att du inte ser några moraliska problem med att ligga med många, här visar du att det är just de moraliska aspekterna du har problem med. Att hitta på diagnoser baserat på din unkna moral är dock att sjunka väldigt lågt.